20 בינואר 2013

זה נגמר ביננו- MUA

קראתי להנאתי פוסט ששירי פרסמה על MUA בבוקר מרוח במיוחד (אין כמו הבקרים המרוחים האלו, בייחוד שמרוויחים אותם ביושר, מה שאי אפשר להגיד שקרה הבוקר לצערי) ופתאום הרגשתי נקיפות מצפון:
המילה האחרונה שאמרתי על MUA (שאפשר לקרוא כאן) היתה מאוד ראשונית וחביבה, ואיך אוכל לשלוח אתכן למבצע מפוצץ של 50% הנחה כנראה (ובבקשה אל תתפסו אותי במילה) לכבוד 50000 לייקים שMUA אוטוטו מקבלים בדף הפייסבוק שלהם, בלי לספר לכן מה דעתי על החברה הזאת אחרי 2 הזמנות וכמה חודשים של התנסות?!

בתמונה קבוצתית

אני אתחיל דווקא עם הליפ באלם מקולקציית love hearts שהתחמק מהצילום.
הבאלם בהחלט חביב, מלחח, ומריח טוב (אם כי זול) כמעט נטול פיגמנט ומבריק, לא מציאה גדולה אבל בהחלט חמוד.


 האמת היא שאין לי נסיון עם ריסים יותר איכותיים, של מאק למשל. הריסים מגיעים עם דבר ריסים קטן שלא השתמשתי בו, בסך הכל ריסים חביבים למי שכמוני רק רוצה שיהיה לה "למקרה ש", אולי גם אביבית היתה מסתדרת איתם, אבל באמת שאין לי מספיק מקורות השוואה. אפשר לראות אותם עלי בפוסט הזה

אכזבה!
extreme volume mascara היתה פחות או יותר אקסטרימלי מאכזבת, באמת ובתמים שלא עשתה כלום לריסים חוץ מלצבוע אותם קלות. הריסים שלי לא הצליחו אפילו לחדור דרך המברשת הצפופה שלה כך שהמסקרה הזאת רק ליטפה את פני השטח שלהם, והליטוף שלה היה יכול לכאוב כמו סטירה אם במקרה המסקרה הזאת היתה עולה יותר מפאונד אחד.



המברשת בעלת שריון הפלדה


extreme curl mascara התנהגה קצת יותר בהתאם מאחותה השחרחרה, אבל לרגע לא חשתי התלהבות ממנה ונגעתי בה אולי פעמיים. היא מעגלת מעט, מאריכה מעט, לא שום דבר שטלסקופיק של לוראל עושה הרבה יותר טוב. כמובן שמי שאין לה 50 ש"ח להשקיע במסקרה יכולה להשקיע בזאת רק 5 ש"ח, ולקבל בתפקוד יותר מ10% מהטלסקופיק. או בקיצור- אם נשמע לך מתאים- לא הייתי פוסלת אותה על הסף. לא נראו בעיות עמידות בפעמיים שכן התנסתי איתה.



אחד המרקמים התמוהים ביותר
 blush perfection הם סמקי קרם במרקם הזוי לחלוטין. אני הזמנתי 2 מתוך 3 הסמקים שיש במגוון, אחד ורוד בוהק והשני כתמתם. מה אגיד לכם? אי אפשר לראות מעבר למרקם המוזר שלהם, שמרגיש שומני מאוד. כדי להוציא מהם פיגמנט צריך לסובב את האצבע על הקרם עצמו, שוב- הרגשה שהשמן צריך להתחמם כדי להתגמש, הגימור עצמו גם נראה קצת שמנוני.
העמידות שלהן לא גרועה, אבל גם לא תואמת לחלוטין את השם שיצא למוצרי קרם שמן המצופה שיהיו סופר עמידים. הצבעים חמודים, מהורוד בהחלט לא ניתן להתעלם, אבל להתלהב מהצבע כשהפורמולה כ"כ הזויה לא מועיל לאף אחד..


שמאל- בתוך הבית, ימין למעלה-בחוץ בצל, ימין למטה- שמש ישירה


פריימר לעיניים, קודם כל למוצר קוראים "פריימר מקצועי לעיניים", אין דבר יותר מחשיד מזה, בייחוד שהוא עולה 2.5 פאונד. נו בסדר.
על הפריימר הזה קראתי תשבוחות אין קץ ברשת, מה שמחתי להזמין ולנסות אותו אפילו שיש לי 4 פריימרים לעפעפיים מעולים פתוחים כרגע, כי אני אמנם אוהבת איפור יוקרתי אבל עוד יותר אוהבת איפור זול שמפתיע אותי לטובה, כי עדיין לא מצאתי שוגר דדי .
לעומת הפריימר של או פייסד שמרגיש סילקי על העפעף, הפריימר הזה מרגיש יותר לחותי. יש תחושה שצריך לעבוד איתו יותר על להתקבעות, או יותר דומה בהרגשה-הטמעה בעור. את הצורך להטמיע פריימר בעפעף עוד לא הרגשתי עם אף אחד מהפריימרים שלי (טו פייסד, אורבן דיקיי ועפרה) וזה כבר הדבר השני שגרם לי לחשוד.
במבחן התוצאה לצערי הוא לא עמד- צלליות דהו מהעפעף אחרי שעות בודדות ואף הצטברו בקפל, שאין דבר פחות אסטטי מזה לאיפור מוקפד.
אתה לא האחד יקירי.


נפלאות, אבל לא יותר משל WOW
 צלליות פנינה:
אני רכשתי לי שלושה גוונים, משמאל לימין:
9- סגול קר עם שימר כחול-סגול. צבע מיוחד מאוד אם כי בהעדר הגדרה אחרת: לא בא לי בטוב. המרקם שלו טוב, פיגמנטי מאוד, נתפס טוב גם על העפעף.
24- נראה מבטיח באריזה, ורוד מלוכלך שהיה אמור להיות להיט. בפועל קשה מאוד להוציא ממנה פיגמנט, וגם כשמצליחים האפקט עדין מאוד ולא מבריק ובומבסטי כמו שנראה באריזה. אין שום דבר משותף בין מרקמה העגום לבין המרקם של שני הצלליות האחרות.
12- מדובר על צללית מסדרת הדואוכרומים חומים-ירוקים הכה פופולרית, ואין ספק שהוא אינו נופל מאחיו המקצועיים שברשותי. פיגמנטי מאוד, בעל נוכחות, עמיד כמו גדול מעל פריימר. נפלא.

הצלליות האלו מקבלות המון פידבקים חיוביים ברשת, הייתי רוצה להאמין שנפלתי על פאק בייצור עם מס' 24.
הצלליות יפות וטובות אבל (איך תמיד יש אבל אה?) אם חפצה נפשי בצלליות טובות וזולות אני מעדיפה לקפוץ לסניף הקרוב של וואו, העיצוב כמעט זהה- צללית עגולה בתושבת פלסטיקית זולה ולא מגרה, ובפנים כמו אצל MUA אפשר להתקל בצלליות רוויות פיגמנט ואיכותיות, עם לא מעט דיופים לחברות מקצועיות ויקרות הרבה יותר.

ימין- בחוץ בצל, מרכז- שמש ישירה, ישמאל- בתוך הבית


ונעבור לסמקים, שמהם היתה לי ציפיה מאוד גדולה, אחרת איך אפשר להסביר את העובדה שהזמנתי את כל הגוונים?! שישה במספר.
בתמונות סומק מס 1 נמצא בצד שמאל וסומק מס' 6 נמצא בצד ימין, אחרי שהבהרנו את העניין הזה אפשר להמשיך:
  1. ורוד קר עם פגמנט חלוש, דבר שלאו דווקא משחק לרעתו. מה שכן משחק לרעתו זה הנצנצים המוזרים שהוא מכיל. כן, נצנצנים. לא שימר, לא גימור מבריק, לא מואר... נצנצנים!!
  2. סומק מאט כתום מאוד פיגמנטי. עוד מעט תווכחו בזה שMUA מאמינים שכל שעל הלחיים-כתום הוא. הם מסרבים להכיר בזה שאפשר להסמיק בעוד מגוון צבעים. מבין כל הכתומים שלהם 2 הוא המעודן ביותר לטעמי.
  3. כתום עם מעט חום אדמדם, בעל פיגמנט חזק. גם הוא מכיל את אותם נצנצנים ידועים לשימצה אבל בניגוד לסומק מס' 1 כאן לא הבחנתי בנצנצים על העור
  4. אתן לא תאמינו אבל מדובר בסומק כתום! חזק ובוהק וכתום. מרקמו מאט.
  5. סומק כתום, באופן מפתיע. עם שימר זהוב חמים. אין ספק שיש על הסומק הזה קטע מסויים.
  6.  MUA השאירו לנו את ההפתעה לסוף, ואני אישית נשארתי עם פה פעור: אכן קשה להאמין למראות אבל מדובר בסומק לא כתום!! (ואם לדייק- חום סגלגל) עם שימר זהוב ברונזי, הפייבוריט של קוב אם תשאלו אותו
הסמקים יכולים להיות תוספת נחמדה למי שחסר לה קצת כתום באוסף, בהחלט לא מאסט. אם בחרתם להזמין סומק הייתי ממליצה בחום לוותר על המנצנצים, ולשקול לחיוב את מס' 6 ו5







פלטת הכסופים והזהובים, לא התנסתי בה הרבה מאז הפעם הקודמת שכתבתי עליה, וזאת לטעמי הראייה החזקה ביותר שכנראה לא הייתי צריכה לקנות אותה. פיגמנטית, קצת גירית, כל הצלליות בעלות גימור מבריק מאוד, שזה חסרון אדיר בפלטה. כשאני לוקחת פלטה רוב הסיכויים שאתאפר רק איתה, ומגוון הגימורים האפסי בפלטה הזאת יוצרים מראה מאוד לא מתוחכם ואפילו זול, ולא משנה אם אינדיווידואלית הצלליות טובות או לא.



שמאל בבית, ימין בצל בחוץ, ולמטה בשמש ישירה

עוד אכזבה מוחלטת מהחברה הזו הוא האיליינר טוש, שאולי הצליח לכתוב "נאדה" על היד שלי, אבל על העפעף הוא באמת עושה נאדה, כל כך רציתי איליינר טוש שחור... כל כך רציתי שהוא יהיה זול וחביב... אבל לא קרה. חבל.


בשורה התחתונה:
להזמין מMUA אמליץ רק למישהי שאין לה אפשרות אחרת לנסות מגוון רב של מוצרים, אבל קודם כל לקפוץ לWOW ורק אחר כך לעשות השלמות בMUA, כי אי אפשר להתעלם מזה שMUA הרבה יותר חזק בטרנדים מאשר וואו, זה בטוח, בייחוד בטרנדים של הציפורניים.
אבל גם דברים קצת יותר ותיקים בשוק אבל עדיין לא ותיקים כמו פלטת הצלליות של פנינה רוזנבלום של אמא שלי, תמצאו שם. דברים כמו BB במחיר של בקבוק קולה, פריימר לפנים ולעפעפיים, ועוד.

גם מי שנהנת מחדוות ההזמנה ולא ממש משנה לה איך יהיו המוצרים, משהו שאני בהחלט יכולה להזדהות איתו אם אשים לרגע בצד את האגו שלי ואאמץ קצת את שריר המודעות העצמית שלי, כן גם לה אמליץ להזמין, אחרי הכל מדובר על ערימה נאה וצבעונית שאינה מזיקה לכיס, ומקסימום תופתעו לטובה ממוצר או שניים.

עד כאן-תמר

עדכון-המבצע עלה לאויר, 50% הנחה על כל החנות ומשלוחה חינם, מקניה של 15 פאונד ומעלה. הקוד הוא MUA50  תהיו רחומות עם האתר וחכו כמה ימים שהלחץ יירד, כי בנתיים האתר לא מתפקד מרוב עומס. 


14 תגובות:

  1. יש לנו בדיוק את אותה דעה על החברה הזו.
    אוסיף שהצלליות בפלטת המוזהבים מחרידות בעיני. הן מבריקות מדי ושקופות מדי, נראות בדיוק כמו המחיר שלהן, שזה בדיוק ההפך מהציפיה כשקונים בזול.
    אני מסתכל על שישיית הסמקים ואין לי פרפרים בבטן של 'איזה יופי, מגוון והגזמה', במקום זה קופץ לי לעיניים סמל של פאונד. אחד.

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח הרסת אותי!
      אבל זה נכון, למה ככל שמוצר יותר זול ככה אנחנו רוצים שהוא יהיה יותר מושלם?? כנראה סתם משאלת לב של פקיד הבנק הקטן שנמצא בנפשו של כל אחד מאיתנו...

      מחק
  2. הטוש של ביוטיקייר עולה 10 שקל ומתנהג בדיוק כמו כל טוש שעולה יותר. חבל לקנות ממקום אחר.

    השבמחק
  3. נראה לי שכל העניין הוא פשוט וואו או ביוטיקר במעטפת של חו"ל....

    השבמחק
    תשובות
    1. יש משהו בדברייך, אבל מעטפת חו"לית תמיד מוסיפה זוהר, זה ממש לא סוד. אנחנו כאלו שטחיות ;-)

      מחק
  4. זאת את שהפלת לי את האסימון, תודה =)

    השבמחק
  5. חייבת להסכים עם הרוב, את הליפסטיקים זנחתי או העברתי הלאה.
    סומק המוזאיק מתפקד אצלי כמו הייליטר, ושתי הפלטות שיש לי undressed ו heaven and earth דווקא היו מוצלחות.
    תכלס אין לי אפילו כ"כ מה להזמין במבצע הזה אז נראה לי שאוותר.

    השבמחק
    תשובות
    1. הי, אם את משתמשת בצלליות ובהיילייטר זה כבר משהו =)
      גם אני אוותר על המבצע הזה...

      מחק
  6. אני מחבבת מאוד פוסטיי-קטילה.
    אבל כנראה מועד הבחירות משפיע עליי כי בהתחלה לא הבנתי למה התכוונת כשכתבת "שמאל- בתוך הבית"

    השבמחק
    תשובות
    1. חח ענק =)
      אני לא עושה מספיק פוסטי קטילה, יש לי נפש מרוצה (חח שיעשעתי את עצמי, עלק נפש מרוצה)

      מחק
  7. ריסים הם זכר! איכותיים! ארוכים! וכו׳....

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי ואבוי לי, פאדיחות. מתקנת מיד

      מחק
  8. גם אני לא נפלתי ממוצרי החברה. ההייפ הוא ללא ספק המחיר השווה לכל כיס ולא הרבה מעבר.
    גם אני רכשתי בדיוק את אותן סמקי הקרם שאת הזמנת, המרקם הזוי ברמות (בטח לא כייפי כמו הדרים מוס של מייבלין..) אבל אני חייבת לציין שאחרי שאני מתמודדת עם המרקם הזה אני אוהבת איך שהם נראים על הלחיים (מניחה עם האצבעות כי אין לי מושג אם בכלל יש אופציה אחרת עם המרקם ההזוי הזה..), גם אני לא נפלתי מפריימר, הוא לא גרוע, אבל גם לא משהו.. מעדיפה את הפריימר פושן שלי. ההתרשמות שלי מהצללית הבודדת בדיוק כמוך - שאפשר להגיע לואו או ביוטיקר.. אין כאן משהו חריג. ולגבי פלטת הצלליות,היא הדבר הכי שווה שרכשתי מהם - דיופ לנייקד - בטוח לא האיכות של אורבן דיקיי, אבל לא רע בכלל בסה"כ!
    בקיצור - בסופו של דבר, אם המשלוח עולה ואין הנחות מיוחדות - קפצו לביוטיקר/ואו.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...