29 באוקטובר 2012

i love herb- סקירה על הזמנה מס' 5 מiherb

אחרי שחקרתי לעומק את רוב חלקי החבילה מiherb שסיפרתי עליה בסוף הפוסט הזה (קליק) שבו תמצאו עוד המלצות שלי לרכישות מהאתר הכל יכול הזה, החלטתי שמן הראוי לשתף אתכן במסקנות שלי, אז מה יש לנו בפוסט הזה?
*לחיצה על שם המוצר תביא אתכם למוצר בIHERB*


NutriBiotic, Skin Cleanser, Sensitive Skin, Fragrance Free, 473 ml

סבון פנים מעולה! בין המרכיבים אפשר למצוא הרבה תמציות צמחים שהייתי שמחה לשתות (וגם לעשן, לפי גוגל). בגלל ריבוי התמציות וחוסר הבישום הריח של המוצר לא הכי נעים, אם כי לא דוחה. חרפריף. אינו מכיל משמרים ולא מקציפים, ולמרות זאת לא ראיתי בעיה בגזרת ההקצפה.
הסבון עדין ולא מייבש, מסיר איפור טוב אבל שורף שנכנס לעיניים. אני חייבת להפסיק להסיר איפור כמו חוראנית בלילה.
המחיר זול-6$  וכשחושבים עליו ביחס לכמות המוצר (כמעט חצי ליטר) הוא אפילו מעלה גיחוך.
מבסוטה עליו!

Madre Bees, Hemp, Organic Pomegranate, Lip Balm
לחות שפתיים מאוד קלילה ולא נערמת בשכבה עבה כמו רוב הבאלמים עם מקדם ההגנה שזה מה שאני משתמשת לרוב. בגלל שאינו מכיל מקדם הגנה אני משתמשת בו בערב בלבד. הריח חזק של רימון או שמא מיץ רימונים מתוק וזול..? אבל איזו הקלה חשתי כשהריח נעלם בשניה שמשכתי את שפתיי. הריח אינו סנטטי בהכרח ולכן מי שאוהבת ריח רימון תתחבר אליו.
אני אהבתי אותו, אבל למען הסר ספק אני ממליצה בחום להשתמש רק בליפ באלמים בעלי מקדם הגנה בשעות השמש, כן כן גם בחורף. המוצרים האלו שומניים ומגבירים את קליטת הקרינה וגורמות לשפתיים להיות יבשות יותר לטווח הארוך.
החמודי נקנה בספונטניות בגלל מחיר שערורייתי של פחות מחצי דולר. מה אכפת לי לטבוע בליפ באלמים אם זה המחיר? ואני בדרך לשם, הם כבר מגיעים לפופיק.


Desert Essence, Organics, Hand and Body Lotion, Coconut Lime, 237 ml
ה"מאהב" החדש שלי (המושג מושאל מהשרשור הגאוני בפורום תפוז, קליק!) קרם גוף וידיים בריח קוקוס לימוני.
אני משתמשת בו כקרם ידיים בלבד, עצלנית מדי לקרם גוף ועדיין במוד קיץ שמנוני וכבד. לקח לי כמה ימים להחליט אם אני מתעבת או אוהבת את הריח המתוק והכה קוקוסי הזה. הפור נפל לטובת המוצר. הקרם עצמו נספג מהר ומלחח מאוד.
אני אהבתי ואקנה שוב ברגע שהכמות האסטרונומית (237ml. אסטרונומי יחסית לקרם ידיים, כן?)  תגמר.
חסרון- צריך לשריין לו מקום מכובד בתיק כדי לקחת אותו טו-גו, ולי אין את המקום הזה לצערי.
גם המחיר מאוד ידידותי ביחס לשאר קרמי הידיים שאני אוהבת ועומד על 6$.


EcoTools, Bamboo Smudge Eyeliner Brush

הו מברשת עפרון! למה אינך כמו המוקטנת?? (קליק).
היא בסדר, היא עושה את העבודה שלה, אני משתמשת בה, המחיר (3.5$) היה שווה את הסיכון . אבל אולי הציפייה לקבל מברשת זהה למוקטנת האהובה עלי היתה מוגזמת, ונידונתי מראש לחוש מהגדולה רק אכזבה.
לי זה מרגיש כאילו המברשת סוחבת איתה את העפרון ולא רק מטשטשת, אחרי שימוש איתה אני צריכה לעבור שוב על הקו. ויותר מזה- היא אינה טובה להנחת צללית כתיחום, נראה כי הסיבים הסינטטים אינם לוקחים איתם חומר מהצללית, ובשבילי זו אכזבה גדולה כי זה השימוש העיקרי שלי למברשות עפרון. 
המברשת גם מתהדרת בגימיק קצת הזוי ותמוה בעיני- בצידה השני של המברשת יש מחדד. לא ברור בכלל. אני רואה את ההגיון שהוביל למחשבה הזו, אבל אני גם יכולה לראות את ההגיון למה לא להוציא את זה לפועל. בראש ובראשונה בגלל שכנראה אף אחת מקבוצת המיקוד שניסתה את המוצר לא השתמשה במחדד הזה, כי מי משתמשת במחדד מיניאטורי שעזוב לו בראשה של מברשת אחת קטנה בתוך ים של מברשות?!


Avalon Organics, Ultimate Night Cream, Lavender Luminosity, 57 g

קרם לילה- נקנה לאחותי, היא קיצרה ואמרה שהוא מעולה בלי לפרט. היא בת כ35 עם עור יבש.


Palmer's, Cocoa Butter Formula, Massage Cream for Stretch Marks 125 g 

קרם עיסוי נגד סמני מתיחה בהריון- נקנה לאחותי אם כי ארוחות-התיסכול ששנת הלימודים החדשה הביאה עמה גורמות לי להרהר האם כדאי לי להתחיל להתמרח גם ללא יורש עצר בדרך. המסקנות שלה הן שהקרם אינו מלחח מספיק, נחשד שזה אינו תפקידו אבל הגירודים של היובש בהחלט מפריעים. כרגע עברה להשתמש בו מעל קרם גוף, מחכה לביקורת חוזרת.


Queen Helene, The Original Mint Julep Masque,226.8 g
מסיכת מנטה הכה מפורסמת- לי יש אותה כבר כמעט שנה ואני ממעטת להשתמש בה בחודש האחרון.
אישתי היקרה קיבלה ממני דוגמית בחבילת הפתעות גלוסיבוקס סטייל. נרשמה התלהבות מצידה ולכן היא וקיבלה עכשיו אחת משלה.
נמצא אצלה חוץ מהיעוד כמסכה גם כמייבש פצעונים נקודתי איתו היא הולכת לישון ומעידה שזה יעיל מאוד בשימוש כזה.
במחיר הזול אשמח לתפנק את אישתי כל פעם במוצר אחר של קווין הלן, שכולם מאוד מומלצים ברחבי הרשת


BeeCeuticals Organics, Hand Salve, Lemon Honey 57 g
המוצר הזה היה לי קצת קשה לעיכול- הוא אינו קרם ידיים ומרכיביו הם בעיקר שמנים וחמאות טבעיים. מתוך הידע הבסיסי שלי בארומתרפיה יכולתי לרקוח אותו גם לבד.
בגלל ריבוי השמנים והחמאות, וחוסר מובהק במתחלבים המרקם שלו מצד אחד מאוד שומני ומצד שני מרגיש שאינו מלחח מספיק.  מה שכן- הריח מהמם.
אני אצטרך לחזור אליו כשהמצב בידיים יהיה קטסטרופלי, הרי למצבים כאלו הוא נועד. לא יפה לשפוט אותו על תפקודים אחרים.

מה שחסר כאן מההזמנה זה קרם יום של BeeCeuticals Organics שאני מתאפקת לא לפתוח עד שיגמר הקרם הנוכחי. אם הוא יהיה מדהים לא אשכח אתכן.

על הכוונת להזמנה הבאה- מברשות של Bdellium Tools, שמישהי תעצור אותי!

 ולפני שאני הולכת יש לי ספויילר קטן: מתבשל לו כבר פוסט עם איפור הלווין. מה אתן אומרות, לצלם אותו גם בסירטון..? 

עד הפעם הבאה-
תמר

12 תגובות:

  1. פוסט כיפי לקריאה, כמו תמיד, במיוחד למכורות אייהרב כמוני

    השבמחק
  2. איכס אני לא סובלת את מברשת העיפרון הזאת של אקוטולס. אפשר רק לענות איתה אויבים (סיבים דוקרים על העפעף או כל מקום אחר בגוף זה לא נעים לאף אחד).

    ואיפור הלווין? הו כן. סרטון, תמונות, גם וגם וכמה שיותר. תודה. XD

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא הבחנתי באלימות יתר מצידה, סתם נותנת עבודה גרועה. מוזר, כנראה יש חוסא אחידות בייצור שלה.

      מחק
  3. היי,
    תגידי הזמנת את זה אחרי שהם עשו קבוע את המשלוח חינם מעל 40$ לישראל, זה הגיע עם DHL או דואר ישראל רגיל?

    השבמחק
    תשובות
    1. הזמנתי לפני המעבר, הגיע עם דואר ישראל. אבל הרגע שאבדוק את האופציה החדשה לא רחוק ;-)

      מחק
    2. זהו, שמצד אחד יש לי עוד מלא דברים מההזמנות הקודמות אז לא שחסר לי משהו, ומצד שני יש כמה דברים שבא לי ;) אבל קצת מלחיץ אותי כל המעבר לשיטה החדשה... יש לי כבר עגלה מלאה מחכה לי שם... :))

      מחק
  4. כרגע אני מכורה למנקי פנים של קווין הלן. יש לי 3 כאלה בריחות שונים (בעצם חסר לי רק האפרסק...) ויש לי עוד אחד שאני פחות אוהבת של חברה אחרת JASON אני חושבת.
    תענוג לרכוש מוצרים כאלה זולים באיהרב (או ויטהקוסט).
    במחיר כזה, לא מפריע לי להחזיק כמה ולגוון בריחות

    אני רכשתי את הבאלם בריח וניל. הוא חביב אבל לא יותר. ובמחיר הזה, באמת לא נורא "לאגור" כאלה.
    יותר טוב שיהיה לי בכל פינה באלם מאשר שהשפתיים שלי יסדקו עד לדימום (על מי אני עובדת, גם זה לא עוזר :P)

    בשניה הראשונה שהסתכלתי על התמונה של המוצר חשבתי שמדובר על הקרם לחות לשיער שלהם - נפח לשיער דליל - בריח תפוח ג'ינג'ר
    טרם החלטתי אם אני מרוצה מהמוצר או לא. בכל מקרה הוא "נחמד".

    לא נפלתי מהמברשות של אקו-טולס. רכשתי את ערכת מברשות העיניים שלהם, וסוף מצאתי את עצמי משתמשת רק באחת - הזוויתית שטובה גם לתיחום תחתון וגם לאייליינר.
    כל השאר, לא עבדו לי. משהו בסינטטיות שלהם פוגם בפונקציונליות שלהם ועם כל הרצון למחזר וזה, אם המוצר גורם לנו לרכוש עוד מוצרים לא ממחזרים, הם לא עשו בזה כלום. חבל.

    סימני מתיחה? הנה עוד סיבה לא להשתזף ;) נשאר פולניות לבנות ואף אחד לא יראה את הסימנים האלה חחחח

    יש לי את המסיכה הזו והיא מאוד נחמדה. אני גם אוהבת את ריח המנטה שלה. אם היא ממש עושה משהו אני לא יודעת..
    אבל פעם בכמה זמן אני עושה לי טיפול פנים כזה בשביל להגיד ש"עשיתי משהו מעבר".

    אני לא אוהבת מוצרים שכאלה באופן כללי.. למרות שחטאתי והזמנתי איזשהו משהו כזה של חברת BADGER (הסקרנות הרגה את החתול..)
    אבל כיוון שהוא טרם הגיע..

    אני לגמרי בעד סרטון! :)

    השבמחק
  5. Hi to every body, it's my first visit of this weblog; this website contains remarkable and actually fine material in favor of visitors.

    Here is my website ... where to buy solar cells online

    השבמחק
  6. Sweet blog! I found it while browsing on Yahoo News.
    Do you have any suggestions on how to get listed in Yahoo News?
    I've been trying for a while but I never seem to get there! Thanks

    Here is my site: buy solar panels in qatar

    השבמחק
  7. Your means of telling all in this paragraph is in fact good, every one be able to without difficulty know it,
    Thanks a lot.

    Visit my site ... ranger forum

    השבמחק
  8. I'm curious to find out what blog platform you're utilizing?
    I'm having some minor security issues with my latest website and I would like to find something more secure. Do you have any recommendations?

    Stop by my webpage Listen.sensilife.Com

    השבמחק
  9. Hi, I read your blogs like every week. Your writing style is awesome, keep it up!


    Also visit my homepage click through the next website

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...