30 במרץ 2013

על רכישות שהתגלו כשוס אמיתי בניגוד לכל הציפיות

לכולנו יש מוצרים כאלו:
כשקנינו אותם חשבנו שזה רגע קטן קטן בדפי ההיסטוריה, אולי אפילו לא התלהבנו מהם באמת אלא רק רכבנו על כנפי המבצע או החשק (התמידי) לבזבז
אבל הקניות הקדושות הללו, אורם מפציע לאט.
מתוך בליל המוצרים ש15 דקות תהילתם יעברו, עוברים, או עברו... רק הם נראים כאלו הזמן רק משביח אותם, ורק ניסיון של חודשים או אפילו שנים יחדד בנו את הידיעה שאין להם תחליף בעולם כולו.
רכישות כאלו, שכל מה שנשאר לנו לעשות זה לחזור אחורה בזמן לרגע הגורלי בו קנינו אותם ופשוט לנשק את עצמנו-של-אז בהכרת תודה אמיתית!

אז הנה חלק מהדברים שנמצאים ברשותי כנראה רק בטעות, כי ברגע שקניתי אותם לא ממש הבנתי איזה מקום הולך להיות להם בחיי האפורים:
האחד והיחיד, אולי הדבר הגשמי האהוב עלי ביותר



Religion Glory Purse

ונתחיל בחריגה קלה מתחום הבלוג:
בלילות חופשיים ולבנים אני נהיית חלשה, אני מודה. לרוב קול ההגיון דומם בשעות הקטנות של הלילה ואין מה שיעצור אותי מלשגר תשלומי פייפאל לכל דורש. בלילה כזה שוגר אלי הארנק שלי, שבמבט ראשון (שני ואף שלישי) נראה טו-מאצ'.
נכון, אני מודעת לקריצה הטינאייג'רית שלי ולמרידה הקלילה שכפתור הoff שלה התקלקל במקצת, אבל מכאן עד ארנק עם גולגלות?!
ואז נחתה אצלי בתיבת הדואר חבילה ראשונה מאסוס-אתר בריטי מלא בבגדים וקוסמטיקה במחירים אטרקטיביים עם משלוחה ארצה חינם-אין-כסף ושירות אחד המצויינים, והחבילה הכילה את הדבר ההזוי הזה,
וכשנגעתי בו לראשונה היה חיבור מיסטי, אני נשבעת לכן.
מאז ועד היום לא רק שלא שקלתי להחליף ארנק, אלא אפילו שקלתי לקנות עוד ארנק כזה ברגעי חרדת נטישה שכאלו (מוטיב חוזר אצלי כשמדובר על מוצרים אהובים).
כשאף אחד לא שומע אני לוחשת אליו מילות אהבה ומלטפת אותו ברוך, ולפי כל סדר כרונולוגי נכון כבר עברנו את השלב של ההתלהבות. אפשר לפסוק שזו אהבה אמיתית.
הייתי רוצה לנסות עוד מהחברה הזאת בהמשך, אם לשפוט לפי הארנק מדובר על איכות מעולה עם השקעה אמיתית בפרטים הקטנים, לגמרי שווה את המחיר
religion באסוס 

בלאשבייבי של מאק, יש דבר מושלם ממך?! תמונה מהאתר של מאק

סומק blushbaby של מאק

הפעם היחידה שהסומק הופיע בבלוג היתה בפוסט "איפור בשלבים למאחרת הכרונית" וכל מה שטרחתי לכתוב עליו זה את המשפט העמום הבא: קצרה היריעה מלהכיל את יתרונותיו. 
אז אני חושבת שהגיע הזמן להאריך קצת את היריעה ולהתחיל לספר על יתרונותיו, לא?
מדובר על סומק שלא מעורר קריאות התפעלות, הגוון חום אדמדם בגימור מאט ובעל פיגמנט מאוד חלש,
או בקיצור- לא משהו שנופלים בגללו מהרגליים.
אם גם הדופק שלכן לא עלה אל תרגישו רע, זה לא אשמתכן, פשוט מדובר כאן על מקרה קלאסי של "מים שקטים חודרים עמוק",
בלי לשים לב במשך השנים הסומק הזה הפך להיות הסומק הכי שימושי אצלי, האחד לקחת ליד שעושה את הכל:
נותן הסמקה שמתאימה לכל איפור, לא גונב את ההצגה אבל בהחלט משלים את המראה.
בזמנים של מצוקה הסומק הזה יכול לשמש גם כברונזר לחיטוב, ואם לא החלטתי מה אני בעצם רוצה ממנו אני תמיד יכולה לשים אותו בצורה לא מחייבת- לא בדיוק על תפוחי הלחיים אבל גם לא מתחת לעצמות הלחי, איפשהו באמצע וכך הוא נותן קצת צבע וגם מחטב בנגיעת מברשת קלה.
בגלל הפיגמנט הדליל של בלאשבייבי אי אפשר להתלייצן איתו אף פעם, ואפשר בכיף גם לעבור על הלחיים בפעם החמישית עם נאגלה נוספת ממנו...
אי אפשר להסביר בכלל. הוא תמיד במינון, הוא תמיד במקום, הוא תמיד בגוון. אין עליו.
גם ממנו קניתי עוד אחד בטרם בכלל ראיתי פאן בסומק הראשון, ושוב אותן חרדות נטישה...

ככה נראה blushbaby-mac אי אפשר היה לנחש איזה מקום הוא יתפוס בחיי

ועוד קצת סווטצ'ים באדיבות גוגל


brush-gaurd 

על המוצר הבא קצת קשה לי להמליץ לכן. כהכנה לכתיבה עשיתי חיפוש קל ותמים באיביי רק כדי לתת לכן קישור היכן אפשר לקנות את הפלא הזה, וגיליתי לאכזבתי שתפסו גל על גאוניותו הפשוטה.
הדבר עליו רציתי להמליץ היה סרט באורך מטר של שומר מברשות, כמו הדבר הזה ששמים על בקבוקי אלכוהול מהדיוטי-פרי, רק בעובי של עפרון אם לא פחות.
כשהתחלתי להתוודות לעניין שנקרא מברשות איפור, עניין פעוט שמשדרג את טכניקת האיפור וגם מוציא הרבה יותר מכל מוצר איפור יוקרתי, מקצועי או סופר עממי, הבנתי גם שלא פשוט לתחזק אותם. חפיפות שבועיות הפכו לאימה: כל המברשות נפתחו לי והצורה ההדוקה והרכה שלהן נהרסה לחלוטין,
בהתחלה גלגלתי מסביבן נייר טואלט כמו שראיתי פעם בסרטון ביוטיוב (אני לא מוצאת אותו אבל אם מישהי יודעת על מה אני מדברת אשמח לקבל קישור אליו בתגובות), אבל זו היתה טירחה והתוצאה לא היתה מספיק סטרילית.
את רצועת הבראש גארד באורך מטר קניתי בדולר אחד יחיד ומיוחד, וגזרתי לאורכים שמתאימים לי.
חשכו עיני שחיפשתי את אותו מטר זול ומשנה עולמות בשבילכן, גיליתי שכיום מוכרים בראש גארד רק חתוך מראש, והחיתוך הזה כנראה מאוד יקר ואיכותי כי הוא העלה את המחיר מדולר לעשרה. האם זה עדיין שווה את זה..? אני לא יודעת, תחליטו אתן (10$ זה סכום שאנחנו לא חושבות פעמיים אם להוציא אותו על לק למשל).
אם מתעלמים מהעלאת המחיר המעליבה זה עדיין אחד הדברים הקטנים והמנצחים ששיפרו את חוויית ההתמכרות שלי, לאיפור בכלל ולמברשות בפרט, בכמה וכמה מונים.
מה שבטוח זו הוכחה בשבילי שיש סיבה לחרדת הנטישה שלי, ובהחלט הייתי צריכה לקנות עוד כמה מטרים כשעוד המחיר היה שפוי.
שומר מברשות במחיר מושחט באיביי

עדכון: קבילתי מאלינור קישור למוצר המדובר- הזול, הטוב, והבלתי חתוך. אז תודה רבה והנה הקישור
http://www.buyincoins.com/new_en/details/1m-make-up-brush-brushes-guards-protectors-fits-most-1-product-5538.html

רביעיית צלליות של רבלון מסדרת colorstay הישנה בגוון coffee bean

מה הסיכוי, תגידו לי, להתאהב ככה ברבעיית צלליות חומה טבעית שלא מחדשת לי ולו בקצת?! מה?? אין סיכוי, וגם לא נתתי לה כ"כ הרבה קרדיט, פשוט "שיהיה" כזה.
אבל לא עבר הרבה זמן מרגע הקנייה של הקווד הזה ועד שהרביעייה הקדושה הטבעית שהכנתי לעצמי ממאק עברה עמוק למגירה לפינה הנשכחת ביותר.
תראו, הפיגמנט שלה לא הכי טוב שיש, אפילו די בינוני. אבל הגוונים כ"כ קולעים וכל כך שלמים ביחד. והעמידות שכל חברה נוטה להבטיח, אשכרה קויימה במקרה הזה.
הרביעיה מכילה 3 צלליות במרקם מאט עם פיגמנט בינוני ומעלה, אחת חומה כהה קרה ומושלמת(!) אחד טופית בהירה-בינונית שמעולה לטשטושים, ואחת בהירה ומוארת. הצללית הרביעית בגוון יותר חם ובגימור שימר עדין מאוד, הפיגמנטית ביותר מבין הארבעה אך עדיין הפחות שימושית אצלי.
קווד coffee bean-revlon הכי שלמה שיכולה להיות
הרביעייה הזאת כ"כ שלמה ביחד שאפילו הצלחתי למלא איתה את הגבות. (בלינק יש מדריך לאיפור עיניים איתה, מוזמנות להציץ) ונותנת מראה מודגש, אלופה בתיקון צורת העין, ואנשים שלא מסתכלים לעומק יכולים להישבע שאני בכלל לא מאופרת כשאני מתאפרת איתה.
וכדי לחתום את העסק אגיד שלא מזמן השלמתי עם זה שמקומה על השולחן ולא בתוך המגירה ביחד עם שאר הצלליות, והקדשתי לה מקום של כבוד בתוך מוצרי הבסיס היומיומיים שנמצאים על השידה עצמה.
 הרביעיה באיביי, המחיר מצחיק-ראו הוזהרתן


מייבש לק מהיר של בוקי.. איפה הסטייל?! (תמונה מהאתר הרשמי)

מייבש לק מהיר של בוקי סטייל

תגידו לי, הם יכלו לבחור לעצמם שם פחות יוקרתי ומעורר חשק לקנות מ"בוקי סטייל"?! ותצרפו לשם תווית מעוצבת בסגנון שנות ה60 הארצישראליות,
עכשיו תוסיפו בראשכן גם ערימת אבק על כל הבוקי סטייל הקטנים הללו, במדף הכי נמוך ונטוש באיזור הלקים בסופר פארם, ולידו תוסיפו שלט "מבצע, 20 ש"ח במקום 30"
תוסיפו לכל הסיטואציה שתי נערות שבלי בושה פותחות לקים חדשים מהמדף, מורחות להן על הציפורן, סוגרות ומחזירות למקום, וכל זה אל מול מבטי המזועזע.
כל הסיכויים היו נגדו, אין לי מושג למה קניתי אותו, אבל מודה לתמר-של-אז על הבחירה התמוהה הזאת, תודה תודה תודה ותבורכי!
גם כאן לא מדובר על המוצר המושלם אבל בכל זאת תוך זמן קצת (והוא אצלי באמת זמן קצר, עמכן הסליחה על סקירה בלתי מקיפה) גרם לי לנטוש את המייבש של סשה ויט.
שנתחיל עם החסרונות כי זה הרבה יותר כיף? אז ככה, ברק מרהיב לא ייצא כבר מהטופ הזה, וגם ייבוש סופר מהיר לא. לוקח לו משהו כמו 5-10 דקות לייבוש סופי, תלוי בלק שמתחתיו ובעובי השכבות שמרחתימהלק. בעניין הברק הוא אולי מוסיף קצת ברק ללק בלי טופ, אבל בטח לא גורע (מצד שני גם לא הופך הכל לשייני שייני כמו סשה ויט)
אבל העמידות של הלקים איתו, אללי... עד שניסיתי אותו חשבתי שלסחוב עם לק אחד במשך שבוע זו סתם קונספירציה אכזרית של כמה בנות מובילות דיעה שחברו יחדיו כדי פשוט לעבוד עלינו, הקוראות הפתיות והתמימות... תוך יום מופיעים אצלי דרך קבע הצ'יפים הראשונים ותוך שלושה ימים הלק כבר אבוד.
עד שכאמור ניסיתי את הבוקי הזה, חסר הסטייל... ואז פתאום התחלתי להסיר לקים בגלל השעמום והשעמום בלבד, אחרי 5 ימים.
אני קניתי אותו בסופר פארם ב20 ש"ח, מחיר שווה לכל נפש. גם אם המייבש ייבש את עצמו למוות במחצית הבקבוק כמו שקורה בהרבה מייבשי לק אני עדיין אקנה אותו שוב.


וזה לא הכל, יש עוד סיפורי הצלחה מפתיעים באמתחתי: מברשת הסומק האהובה עלי 129 של סיגמא (במספור הישן) שגם ממנה, איך לא, כבר יש לי שתיים.
ואם אפשר לרגע לחרוג (שוב) לרגע מהגדרת הבלוג אז מכנס בתמנון שעלה לי 20 ש"ח התברר כפריט הלבוש הכי חרוש אצלי בשנה האחרונה, ועוד סיפורי הצלחה אחרים ומפתיעים לא פחות, אבל כדאי להשאיר משהו לפעם הבאה..

וכמובן שבשביל האיזון הקוסמי חייבות להיות לי גם אכזבות:
מוצר בטוח ומומלץ שאני היחידה שלא מצליחה לראות מה יש בו, אני מפחדת לתת כאן שמות שלא תעזבו נסערות אבל למשל הצללית satin taupe-mac. סגרו ת'פה, כן- יש בעולם מישהי שלא נפלה ממנה (כן, היא מושלמת, אבל זה עדיין לא גורם לי להשתמש בה יותר מפעם בחודש בלחץ)

(ואנצל את הבמה להודות לכן קולקטיבית שקיבלתן אותי בלי איפור, קצת יותר עוקצנית, פחות מתנחמדת ואולי גם קצת בכיינית, בפוסט הקודם. ולמען הסר ספק: לא היתה לי שום כוונה להפסיק לכתוב בבלוג הזה, לא נפטרתן ממני עדיין)

אז איזה רכישה שלכן התבררה כשוס אמיתי בניגוד לכל הציפיות?? שתפו שתפו אל תהיו קמצניות...
עד הפעם הבאה-תמר



28 תגובות:

  1. פוסט מעולה, נהניתי לקרוא :)
    בקשר לbrush guard - פשוט צריך לחפש אצל הסינים הנכונים :)

    http://www.buyincoins.com/new_en/details/1m-make-up-brush-brushes-guards-protectors-fits-most-1-product-5538.html

    http://www.buyincoins.com/new_en/details/15-pcs-makeup-brush-brushes-guards-protectors-fits-most-2-product-6612.html

    השבמחק
    תשובות
    1. אווו, תודה! אני מיד מעדכנת. עולמי צר- הכי רחוק שהגעתי זה איביי.

      מחק
  2. את בוקי אני מכירה ואוהבת, למרות שעד היום לא ידעתי שזה הוא.
    בסומק השתמשה עלי מאפרת בצילומי פרסומת והוא מושלם ואני צריכה לקנות אחד בדחיפות ורביעיית הצלליות נראית מהממת ופיגמנטית בטירוף.
    מיותר לציין שהיה מבדר לקרוא על סיפור האהבה שלך עם הארנק... מקסים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה שאהבת והתבדרת =) הסומק לגמרי מושלם

      מחק
  3. אולי זאת רק אני, אבל בשבילי להכנס לסופר פארם ולצאת עם ידיים ריקות זה נדיר. מה שמצחיק זה שרק לעיתים רחוקות זה משהו שאני באמת צריכה (;

    אבל באחת הפעמים באמת נגמרה לי המסקרה (ולא הייתה לי אף אחת אחרת במגירה, אני מבטיחה !) והייתי צריכה לקנות אחת אחרת. בהתחלה קניתי את La Diva המעגלת של קרליין ולא אהבתי. כאשר כמעט התייאשתי פניתי לג'ייד (הם עם המבצעים שלהם..) וקניתי את idyllic. אני לא אתחיל אפילו עם כמה שהיא הפתיעה אותי.

    כרגע אני לא משתמשת בה אלא במסקרה מחו"ל שאת שמה לא אוכל להגיד לעתה, אבל כשהיא תיגמר (אימלה !!) בהחלט אחזור לג'ייד במהרה. פוסט סוחף !

    השבמחק
    תשובות
    1. דיסקרטית משהו, עכשיו אני סקרנית בקשר למסקרה.
      מאז שהתמכרתי קשות לאיפור לא קניתי ג'ייד, מחסום החברה הזולה. אבל לאחרונה יש יותר ויותר ביקורות טובות עליהם אז כנראה שאין מנוס מלנסות.

      מחק
    2. מה הם החיים בלי קצת סקרנות.. (; אבל זה יצא לעולם במהירות, Don't worry.

      חברות כמו ג'ייד וקרליין לא עשו לי את זה בכלל בעבר. אבל בזמן האחרון אני שומעת את כל הבלוגריות שיש מדברות על המהפכה הגדולה של קרליין, ואף אחת לא מדברת על המהפכה המדהימה שג'ייד עשתה. אם היית אומרת לי פעם שאקנה מג'ייד הייתי מגחכת, אבל הוכחתי לעצמי שטעיתי.. מוצרים כמו האייליינר טוש שלהם, המסקרה, כמה צלליות (וגם שמעתי על פריימר טוב למייקאפ) הם פשוט MUST !

      מחק
  4. כמוך- בשעות הקטנות של הלילה אני אומרת הרבה יותר כן מאשר לא (בהקשרי שופינג!!!) ולפעמים בבוקר מציפים אותי רגשי האשם....
    אני אוהבת את הארנק והסומק!

    השבמחק
    תשובות
    1. כל מה ששמעתי כאן זה שאת לא אוהבת את בוקי... ואת הרי הגורו ציפורניים שלי. מי אמר "חרדתית" ולא קיבל?
      בשעות הבוקר הרבה יותר נוח להתמודד עם רגשות אשמה, אז בסדר =)

      מחק
  5. היה מעניין לקרוא, לא הכרתי שום מוצר שדיברת עליו (בגוונים שציינת), אבל אני חייבת לציין שאני מאוכזבת שהתאכזבת (איזה ניסוח עילג חח) מהסטין טופ, היא בין הצלליות האהובות עליי P:

    השבמחק
    תשובות
    1. מה פתאום ניסוח עילג?! מאוד הגיוני להתאכזב מהמאוכזבת.
      אני לא התאכזבתי ממנה אגב, היא באמת איכותית ויפהפיה אבל במבחן המציאות שלי היא לא עמדה: אני לא משתמשת בה כמעט

      מחק
  6. האמת שאני עד היום עם המייבש לק של טופנייל ואני ממש מרוצה ממנו! אבל המחיר שלו לא הכי זול וגם לא ניתן להשיג אותו בכל מקום, צריך ללכת לקנות במיוחד.. עכשיו כשהוא עומד להיגמר לי, אני אלך לחפש את המייבש של בוקי סטייל ונראה אם לא כדאי פשוט להחליף מייבש לצמיתות :) תודה על המידע!

    השבמחק
    תשובות
    1. בכיף, כמו שאמרתי בפוסט עצמו- המייבש רחוק מלהיות מושלם, אבל אני אוהבת אותו.

      מחק
  7. :-D רצחת אותי עם תיאור הסיטואציה של קניית המייבש, בוקי ללא סטייל :-D
    ה- המוצר שנקנה ברגע של תמימות והיה המייקאפ הראשון שלי כשעוד לא הבנתי כלום באיפור (וכמובן היה בגוון הלא נכון) הוא מייקאפ קולורסטיי של רבלון, אולי המוצר היחיד שאני ממשיכה לרכוש שוב ושוב וכשקניתי אותו בפעם הראשונה הייתי קלולס לחלוטין.

    השבמחק
    תשובות
    1. אל תמותי, הבלוג הזה כלום בלעדייך!
      וואו איזה מזל זה ליפול ישר על קולורסטיי, אין ספק שאם זה היה קורה לי הוא היה נכנס בלי לחשוב פעמיים לפוסט הזה. גם ביני לבינו יש מערכת יחסים מופלאה ואני לא זוכרת כמה בקבוקים שלו סיימתי כבר, אבל בהחלט לא קניתי אותו לראשונה בטעות.

      מחק
  8. אני צריכה שומר מברשות כזה ! תודה על הקישור. גם אני חולת שיטוטים וקניות ליליות :)
    כרגע נגמר לי המייבש של סשה ויט וחזרתי להשתמש בבוקי סטייל. אני חושבת שהוא לא רע בכלל ואפילו מעדיפה את הגימור שלו על פני הסשה אבל מסכימה שהייבוש שלו הרבה יותר איטיולכן לימים שאני ממהרת אעדיף אחרים..
    מדליק הארנק מאסוס. אלך לבדוק את הסומק של מאק, נשמע מוצר מנצח.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בדיוק מעדכנת את הקישורים- קיבלתי קישורים מאלינור עם בראש גארד זול בגרסת המטר.
      אני דווקא מעדיפה את הגימור של סשה ויט, אבל זה כבר עניין של טעם וריח

      מחק
  9. אני מאוד אוהבת את המייבש של סיאטה. דווקא לא ציפיתי ממנו להרבה אבל כמו הלקים שלהם, גם המייבש התגלה כמעולה.

    השבמחק
    תשובות
    1. ההמלצה נרשמה. אני אפילו לא ראיתי עדיין בלייב בקבוק של סיאטה, איפה הם מתחבאים?!

      מחק
  10. אוהבת את הכתיבה שלך, ולגמרי מזדהה עם הקלות הבלתי נסבלת של לתת את חשבון הפייפאל בלילות של שעמום...
    אוהבת את המייבש של בוקי. קניתי אותו ברגע של משבר כשחיכיתי למייבש אחר שיגיע בהזמנה בדואר, והוא התברר כמוצלח מאוד, למעט שמן הייבוש הארוך. אבל אני אוהבת את הברק שלו והוא אכן שומר על הלק לאורך זמן.
    בהמשך לתגובה של מרינה על המייבש של סיאטה - בשני השימושים הראשונים לא אהבתי אותו בכלל, עכשיו הוא אחד הפייבוריטים שלי...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה קורין, איזה כיף לראות אותך כאן =)
      יש לי תחושה שככה זה עם המייבש של בוקי- מכירים אותו רק בזמני משבר. חבל. אולי אם הם היו ממתגים אותו ומעצבים אותו אחרת..
      את ומרינה עשיתן לי חשק סופסוף לנסות סיאטה.

      מחק
  11. מקסים, אהבתי מאוד.
    איך משלמשים באסוס בפייפאל?

    השבמחק
  12. לכולנו יש את הרשימה הפרטית הזו של הדברים שעושים לנו נעים, למרות שלכאורה הם לא אמורים להיות מרגשים במיוחד.
    על המייבש של בוקי נראה לי שאני אוותר, בשבילי כל הטעם של מייבש לק הוא שייבש מהר את הלק כי אני חסרת סבלנות ידועה.
    אגב, סשה ויט ידוע כפוגם בעמידות של לקים, כך שבדרך כלל כשמפסיקים להשתמש בו פתאום הלקים מחזיקים יותר זמן מעמד :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. =O למי זה היה ידוע?! אני שמעתי עליו רק שבחים...
      אצלי לקים אף פעם לא החזיקו יותר מ3 ימים, עם או בלי סשה. אבל מקומם שמייבש מהולל ונסקר כזה פוגם בעמידות ואני איכשהו לא טרחתי לברר את זה.

      מחק
  13. אצלי מברשות נשארות בצורה שלהן גם בלי בראש-גארד... גם הסינתטיות נפתחות לך אם את לא שמה עליהן בראש-גארד?
    או שאוליי זה קשור לסוג הסבון שחופפים בו...?
    בכל מקרה קניתי באיביי לא מזמן חיקוי בראש-גארד בשלושה גדלים (תכלס נראה לי שזה רק שני גדלים) כי פחדתי שבטיסה לחו"ל הסיבים של המברשות יתעקמו בתוך התיק. אז הגודל העבה ממש טוב אבל הדקים שאמורים להיות למברשות עיניים לא היו משהו... כאילו רופף מידי.
    הגליל שאת קנית הוא בעובי שמתאים למברשות עיניים?

    השבמחק
    תשובות
    1. הסינטטיות לא נפתחות, למרות שיש הרבה סינטטיות שקניתי אחרי שהבראש גארד נכנס לשימוש קבוע ולא ניסיתי לחפוף אותם בלעדיו.
      העובי שקניתי באמת עבה מדי בשביל חלק מהמברשות עיניים, אבל מדובר על מברשות עפרון למשל. בכל השאר הם בתפקדים בסדר.
      אני באמת חופפת בעדינות ומנסה לשמור על הצורה אבל תמיד ייצאו כמה שוונצים במברשות הטשטוש והסומק וכו'. מעדיפה תמיד לשים בראש גארד. כ"כ זול ופשוט ופותר לחלוטין את הבעיה

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...