9 בפברואר 2013

קרמים קרמים תרדוף (ושני טיפים משני חיים ללילה)

נכון, ישנן תקופות לא עלינו שהההגדרה שלי לאסטטיקה, איך לומר?  מתגמשת. למשל עכשיו- אני לא מתביישת לומר אבל יתכן ולא ירדה ממני כל היום חליפת טרנינג כעורה, ככה זה כשלומדים למבחנים למשל, אבל לא רק! אחותי האהובה נמצאת בחופשת לידה עכשיו, וחוץ מהבת (המושלמת) אין מי שידרוש ממנה להראות כמו בנאדם. והקטנה עדיין לא גילתה את הביקורתיות שלה כנראה, להפך- ככל שהציץ יותר נגיש כך יותר טוב. גם אחותי, מיותר לציין כנראה חברה טוב טוב לבגדי הבית שלה.
אד קודם כל משפט על זה- כשמבלים הרבה בבית חשוב שיהיו בגדי בית יפים ואיכותיים, זה משהו שלא הייתי מתביישת להוציא עליו כמה מאות שקלים, מזל שאין לי זמן אפילו לרדת למטה ולבחור לי איזה שרוואל שיקי וסריג מחמיא וקואוזי (העיקר שזמן לכתוב פוסט יש לי)
אבל.
לא על זה התכוונתי לכתוב היום,
עכשיו כשכל השגרות שלי נפרמות אחת אחת אני מוצאת שעל שגרה אחת אני לא מוותרת אלא להפך- נאחזת בה ומשקיעה בה כפליים, כי יש ימים שהיא החיבור היחיד שלי לעלמה שהייתי לפני שהמבחנים השתלטו לי על החיים.
אני מדברת כמובן על שגרת הטיפוח שלי.

מילה או שתיים על טיפוח העור ברשותכן ליידיס, ואני בטוחה שאחזור קצת על עוד אי אלו מאמרים או בלוגים שקראתן כבר, אז גלגלו עלי עיניים כי לי זה לא משנה:
חשוב ביותר לבנות שגרת טיפוח המתאימה לעורכן ולהתמיד בה, העור שלכן יראה הרבה יותר טוב כבר אחרי שבוע, ואחרי חודש יתכן שתדהמו לבחון אותו מקרוב במראה. חוץ מזה שהעור שלכן יהיה יותר מרוצה וכך גם אתן- פחות גירויים, גירודים, שכבות שומן מציקות או יובש מגרד. גם לטווח הארוך שווה להשקיע בשגרת טיפוח כי עור מטופח היום זה עור שמתבגר לאט יותר מחר (בייחוד כדאי לשמור עליו מקרינת השמש).

כשהתחלתי לחשוב על הפוסט הזה חשבתי לעצמי מה בעצם נכנס תחת ההגדרה שגרת טיפוח, וקיבלתי סחרחורת מהתשובה הארוכה שעצמי החזירה לי, ולכן החלטתי להתמקד בעור הפנים- קרמים (כנאמר- קרמים קרמים תרדוף) ובמסיכות (לכבוד פורים המתקרב).
בלי ניקוי פנים שחשוב מאוד, ולכן תרגישו חופשי לדרוש פוסט נפרד על הנושא.


שניה לפני שנתחיל חשוב שתדעו את הגדרת העור שלי והשגעונות הקטנים שלו, כדי שתוכלו להתאים את מה שאכתוב לעורכן- מדובר על עור מעורב, שומני מאוד באיזור הטי (מצח אף סנטר) ורגיל עד יבש בלחיים, בנוסף הוא מאוד אדמומי עד כדי נימים מפוצצים (אם תהיתן למה החצ'קון באמצע האף לא עובר לי אף פעם זאת התשובה- זה צומת נימים מפוצץ). אני לא חושבת שהעור עצמו עדין במיוחד, הוא די גס ואפילו מתהדר ברגעיו השומניים בנקבוביות פעורות.


sothys- immuniscience
את הקרם של סוטיס קיבלתי מהחברה לסקירה, בסוטיס המליצו לי על הקרם שלהם לעור רגיש בגלל האדמומיות שלי.
סוטיס היא חברה צרפתית ותיקה העוסקת בקוסמטיקה מקצועית, ז"א שלא תמצאו את הקרמים שלה בפארמים אלא רק אצל קוסמטיקאיות מורשות בגלל שאחוז החומרים הפעילים גבוה יותר מקוסמטיקת המדף.
הסדרה אימונוסיינס מכילה כולה מרכיב ביוטכנולוגי שמגן על תאי המערכת החיסונית שנמצאים על העור ובכך מקטינה תגובות חיסוניות שיכולות לגרום לגירוי ואדמומיות.
בגדול מדובר על קרם שמגיע בשפופרת בכמות של 50 מ"ל ובמחיר של 300 ש"ח, נטול חומרי ריח וצבע. בניגוד לקרמים אחרים שניסיתי לעור רגיש זה דווקא נספג מהר ואינו מרגיש כבד, ולמרות זאת מלחח נהדר את העור.
בגלל הספיגה המהירה שלו הוא גם מאוד התאים לי מתחת למייקאפ.


אין ספק שאחרי חודש של שימוש רואים שינוי לטובה בעור, הגוון נהיה יותר אחיד ובהיר, העור מרגיש טוב ואין גירויים איפה שהעור דק ורגיש עבורי כמו בצידי האף. בנוגע לאדמומיות- עזר עד לגבול מסויים, בשביל להפטר באדמומיות שנובעת מנימים מפוצצים צריך קצת יותר ממוצרי קוסמטיקה טובים ככל שיהיו.
לפני שבועיים קבילתי כנראה מתקפת הורמונים חסרת פשר ומאז העור שלי בפאזת יולי אוגוסט ככה סתם באמצע החורף, מה שיצא בסופו של דבר לטובתכן כי עכשיו אני יכולה לספר לכן גם שעל עור שמן מאוד הקרם נספג טוב אבל עם תלאות היום, המאמץ והחום הקרם עולה קצת חזרה על פני השטח, אבל אצלי זה קורה תמיד כשהפנים שלי במצב שומני יותר מהרגיל.
הקרם של סוטיס יכול בכיף לשמש גם כקרם לילה, וכך באמת נהגתי עד מתקפת השומניות, אז עברתי לקרם לילה של קלרינס

אתן מוזמנות למרכז סוטיס בדיזינגוף סנטר להתאמה אישית של מוצרים עבורכן, אין ספק שזו חברה ששווה בדיקה יותר עמוקה ואין ספק שבמוקדם או במאוחר אתן תוכלו לקרוא כאן עוד עליה. מי שקופצת למרכז של סוטיס שלא תוותר על מישמוש קל של הפריימר שלהם לפנים כי הוא מרגיש פשוט מעולה!! עוד משהו נוסף לרשימת הקניות "כשאמצא שוגר דדי".

multi-active night- clarins
הקרם הזה הגיע בתוך מארז מוזל שהכיל קרם יום, קרם לילה וביוטי באלם. את המארז ייעדו לגילאי 30 ומעלה, אז קניתי אותו לאחותי, כמובן שלא יכולתי לא למשמש אותו קצת לפני וכשעשיתי את זה פשוט התאהבתי במגע של הקרם.
הקרם מרגיש כל כך משיי על העור, לא לחותי ודביק, לא קליל ונוזלי- פשוט משיי. זוהי תחושה שאשמח להתעטף בה לפני השינה ולא היה בכוונתי לחכות עד החלפת הקידומת ל30, אז רכשתי גם בשבילי. פעמיים.
הריח של הקרם יוקרתי ופרשי, ואני מתעוררת בבוקר עם עור כ"כ טוב ששקלתי כבר כמה פעמים לוותר על קרם היום.
בחברה מסתפקים בתיאור קצר: משיב חיוניות וזוהר לעור. מתאים לי. גם אם אני רק בת 25.

פעם פעמיים בשבוע אני מקפידה להקדיש 20 דקות למסיכה האהובה התורנית שלי,
בגלל שיש לי עור שומני אני נמשכת הרבה יותר למסיכות החימר שעוזרות בשליטה על הפרשת השומן, טיהור וקיווץ נקבוביות.

כהכנה למסיכה אני מנקה את הפנים בסבון פנים עדין, ואחר כך משפשפת את עור הפנים עם ספוג הקונג'אק השחור שקיבלתי בקופסת הגלאם גורו שמתאים לעור פחות עדין מאשר הספוג הלבן.
חשוב להכין את עור הפנים למסיכה כדי להקל על החומרים הפעילים לחדור לעור ולבצע את שלהם, ע"י שפשוף עם הקונג'אק אני מוודה ששכבת התאים שכבר פס זמנם מן העולם לא יגרמו למסיכה לעבוד על ניוטרל ושהמסיכה תגיע לשכבת תאים רעננה.
הספוג המהולל עשוי מגזע עץ הקונג'אק (כמה מפתיע) ויש הרבה דיבורים עליו ברשת שהוא לא פחות ממחליף לנו את העור בעור חדש מהניילונים.
דעתי- הוא יותר עדין מפילינג ולכן עברתי אליו, מרגיש יותר הרמוני בפעולתו על העור.הספוג עזר מאוד במיגור השחורים וגם קיווץ מעט את הנקבוביות. לא נפל לקטגוריית מוצר הקסם, אבל בהחלט אהבתי וארכוש שוב. אפשר לקנות ב39 ש"ח באתר של גלאם גורו, עכשיו במבצע 2+1 מתנה

ונעבוא למסיכה
בקיץ השתמשתי במסיכת מנטה הירוקה של קווין הלן וכשהגיע החורף חיפשתי אופציה יותר עדינה שלא תגרום לי ליובש לא נעים במצח ובלחיים, ואז כדרך פלא (או מהיח"צ אם תרצו) נחתה עלי המסיכה הזו:

המסיכה הנכנסת עם הספוג המהולל
גם אתן מרגישות כמו ג'ים קארי כשאתן שמות אותה?

מסיכת בוץ שחור מתוק-פארן:
מדובר על מסיכת הזנה וניקוי לעור רגיל על שומני. כמו כל הדברים של פארן מדובר על מוצר 100% טבעי. ממסיכה ירוקה בריח מנטה מרענן עברתי למסיכה אפורה עם ריח מתקתק כיאה לחורף.
המסיכה מבוססת על בוץ מים המלח בשילוב עם תמציות צמחים שנותנות לה את הריח הייחודי שלה כנראה (שבן זוגי מאוד לא אוהב ואני כן)
בהוראות שימוש כתוב שמומלץ לעשות את המסיכה פעם בשבוע אבל אני מוצאת שהיא יעילה לכשלושה ימים ולכן אני עושה אותה יותר.
מעבר למה שכתבו על המסיכה בחברה אני יכולה להגיד שהבחנתי גם באפקט הבהרה מסויים, שהמסיכה מאזנת את הפרשת השומניות והיא מאוד עדינה ביחס לאחותה הירוקה עם האיזורים שאינם שומניים.
אני משתמשת בה לפני המקלחת, מניחה שכבה מכובדת אבל לא מדי על עור הפנים כשאני נמנעת מאיזור העיניים העדין ומתמקדת באיזורים השומניים וממתינה רבע שעה.

בחברה אומרים שהמסיכה יכולה לעשות גם אפקט פילינג מסויים אם מורידים אותה בתנועות סיבוביות בגלל שהמסיכה מכילה גרגירים, אני נמנעת ולא רואה למה להעמיס פעולות על מסיכה שבכל מקרה התאהבתי בה גם ללא אפקט הפילינג.
המסיכה באה בכמות של 75 מ"ל ועולה 109 ש"ח, ואני כבר זוממת על מלאי ממנה.
לכל חובבות המוצרים הטבעיים כדאי לעשות לייק לדף של פארן, מדי פעם מפרסמים של מידע על חומרים, טיפים וטיפוח ביתי ועוד כל מני דברים חביבים. לדף של פארן

המסיכה של פארן- יכולה לעבוד גם כפילינג אם הגרגירים האלה

לפני שאחזור לחרישה מאסיבית לכימיה אורגנית החלטתי לזרוק עוד 2 טיפים באמת קטנים לטיפוח הלילה.
הפער בין גודל המאמץ (הן פיזית והן כלכלית) לבין השינוי שזה מחולל גורם לליבי לקפץ באויר, ואלו שני הפעולות שאני עושה עם הפער הגדול ביותר.

מישהי לא מזהה?!

ליפ באלם איכותי ומלחח לפני השינה. אני אישית תמיד חוזרת לבליסטיקס במיכל הלבן, כן כן זה שנמצא בכל חור ועולה פחות מ30 ש"ח. בבוקר אני מתעוררת עם שפתיים מלוחחות בצורה שלא תאמן, ולרוב לא צריכה לשים שפתון לחות כל היום למחרת.
חמאת ידיים שסופסוף מצאה את יעודה

קרם ידיים כבד ושומני, כפפות ולמיטה:
לפני השינה אני שמה חמאת ידיים הזויה שפעם קניתי ולא ידעתי מה לעזאזל אני צריכה לעשות איתה כי היא היתה שומנית אך לא מלחחת ולקח לה עידנים להספג, אבל בשביל מה שאני עושה איתה בלילה היא פשוט מעולה. מדובר על lemon honey hand salve של bee ceuticals שקניתי במחיר מצחיק בIHERB, היא מגיעה במיכל של 57 גר' ובין מרכיביה אפשר למצוא המון שמנים מן הצומח: שמן זית, שמן חמניה, שמן קוקוס, חמאת קקאו וכמובן גם דבש בתוספת שמן ארומטי לימון. הריח לדעתי נעים אבל שוב הבנזוג הסורר לא אהב.
אחרי שאני מעסה את ידי טוב טוב עם הדבר השמנוני הזה אני שמה זוג כפפות ישנות מצמר. ככה החמאה לא זזה מהמקום, הכל מתחמם ביחד למשך הלילה ופועל את פעולתו הקסומה- בבוקר הידיים נראות לא פחות ממדהים!!
אני חושבת שכל שמן ביתי יכול לעשות את העבודה ולא חייבים לקנות מוצר ייעודי- שמן זית או קוקוס שאני מחזיקה קבוע בבית ואולי גם אתן, למשל.


ועד לפעם הבאה- תמר


10 תגובות:

  1. אני חושבת (ואולי קצת חוששת) שאנחנו מחוברות איפה שהוא בראש כי אצלי הסיפור עם המסיכות הוא בדיוק אותו הדבר (ג'יזס, אולי אני צריכה לערוך קצת את הפוסט שלי? או להפך, אתן רפרנס גם אליך - הוא כן זה רעיון מצויין ^_^)
    לגבי שווראל, הוא לעולם לא יכול להיות שיקי. ולגבי הקרם של סוטיס. אני רוצה גם.

    השבמחק
    תשובות
    1. שרוואל בית מושקע כזה מבד טוב הרבה יותר יפה מטרנינג, אל תדמייני איזה משהו עם הדפסים זרחניים של עלי גראס ולהבות בבקשה. אבל את צודקת, אולי שיקי זו לא המילה.
      וזה בהחלט רעיון מצויין, חבל שלא מצאתי את הפוסט שלך

      מחק
    2. כי הוא עוד לא פורסם!!! אבל הוא כבר שונה :)

      מחק
  2. אני שמחה לראות שאת מחזיקה מעמד!
    מאוד נהניתי מהערכת התנסות של קלרינס (כמובן שבעשור אחד למעלה...) הקרם יום מאוד מצא חן בעיני וכמובן שחזרתי לקנות עוד כמה ערכות לפני שהתחסלו להן....

    השבמחק
    תשובות
    1. זה היה דיל היסטרי הערכות האלו, לצערי אני הגעתי אליהן באחרית ימיהם
      מחזיקה מעמד זה לא הביטוי המדוייק למצבי =) צפי למייל ממני ברגע שאני מגיעה למצב שמותר לי לצאת מהבית

      מחק
  3. מאוד משמח לדעת שכשחשבתי שאני מפריע לך ללמוד עם המוזיקה שלי בעצם כתבת פוסט!
    עושה חשק להיות פחות שעיר בפרצוף כדי שיהיה שטח פנוי לטיפוח ;)
    *הולך לדמיין אותך ישנה עם כפפות*

    השבמחק
    תשובות
    1. למען הגילוי הנאות כתבתי את הפוסט כבר מזמן =)
      אתה לא צריך להיות פחות שעיר, תתגלח ותקפוץ לטיפול פנים
      ובנוגע לכפפות... מסתבר לפי התגובות שקיבלתי שזה לא כזה טריוויאלי לישון עם כפפות. אפילו לא חשבתי על אופציה שיהיה חם לישון עם כפפות כי זה כ"כ נחמד לי. וגם גרביים. וטייץ עם טרנינג ומצידי חרמונית.

      מחק
  4. איזה כיף לדעת שלא רק אני ג'יפה עכשיו... שעתם היפה של הטרנינגים.
    בזמן שאני בבית באמת אין איפור, אבל אני כן מקפידה על קרם לחות, פילינג בערב ומסיכה:)
    קראתי, רשמתי ואיישם :)

    השבמחק
  5. מסכימה לחלוטין שהשגרת טיפוח חשובה מאוד ועושה את ההבדל של איך העור שלנו נראה.
    אתחיל מהסוף - אף מוצר שפתיים שניסיתי לא עשה משהו מיוחד לשפתיים שלי. ליחח נקודתית לשעה=שעתיים. זהו. לרוב אני לא זוכרת לחדש כמה פעמים ביום, וכשאני שמה בלילה - נדיר, לא מרגישה באפקט מיוחד ביום. די מבאס.. כרגע השפתיים שלי במצב עוד יותר מזעזע אחרי ביקור אצל הרופא שיניים וכיוון שהשפתיים היו רדומות נגסתי בהן קצת - לא היה סימפטי כשההרדמה פגה... :/

    השתמשתי כמה פעמים במסיכה של קווין הלן ולא הרגשתי שהיא עשתה משהו יותר מידי.. אחזור אולי השתמש בה ואנסה להשוות אותה למסיכה הטבעית שלי מהחימר האדום. סתם מסקרן...

    אני ממש רוצה לקנות את הספוג השחור למרות שאני מרגישה קצת דבילית כי לא יודעת איפה אכניס אותו בשגרה שלי.. החלטתי לפני חודש לעשות פעמיים בשבוע פילינג פנים ופעמיים בשבוע מסיכת פנים ושיער (חומרים שונים,כן? חחחח) וגם יום בשבוע של פילינג גוף. כל זה החזיק שבועיים. מאז זה בקושי קורה פעם בשבוע. אבלכזו אני, ודווקא בגלל שזה בדיוק מה שציפיתי מעצמי ככה זה נראה חחחח
    אולי עוד אחזור לזה כשאצא מהבלגן הרגשי שאני נמצאת בו עכשיו. אבל אין לדעת..

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...