19 בפברואר 2013

דיופים בהכשר הארנבנות

גם לארנבונים מגיע יום חופש, אז לובה ומרים, בלוגרית מקסימה וולוגרית נהדרת בהתאמה, החליטו להכריז על היום כיום חופש לארנבונים והזמינו אותי ועוד בלוגריות איפור טיפוח ואופנה להשתתף במייזם.
המטרה- פוסט נטול אכזריות.
אז קודם כל שלחתי את כל הארנבים שלי ליום כיף, עטופים בסוודר ובתיקם כריך (פולניה או לא?!) וניגשתי לעבודה.
המטרה היתה למצוא דיופים (מוצרים שונים שנראים אותו דבר) נטולי אכזריות למוצרים אכזריים.
לפני שנגשתי למחקר והתחלתי בכלל לפזר אבקות ולהילחם בשפתונים הייתי צריכה לעשות שיעורי בית-מי נטול אכזריות, ומה זה נטול אכזריות? נכנסתי לאינטרנט מקור כל הידע והתבלבלתי עוד יותר- יש חברות שמצהירות שהן נטולות אכזריות אבל הן בבעלות תאגיד שמבצע ניסויים, יש חברות שבוחרות להמכר בסין, שם החוק מחייב ניסויים על בעלי חיים למוצרי איפור וטיפוח, יש כאלו שמוכרות רק בהונג קונג שלא מחייבים ניסויים... אוי לי. למה הכנסתי את עצמי?!
בגלל שלא ממש ידעתי מה לעשות קראתי לבילי, משגיחת הכשרות החתולית של הבית (שהתלוננה אגב, שאין יום חופש לחתלתולים, ממש מסכנה, קשה לישון כל היום...) והיא פסקה- "אנחנו הולכות על ההכשר המחמיר ביותר! אחרי הכל הכסף הולך לכיס אחד שמן, ואם הכיס מממן ניסויים בבעלי חיים אז החברה מבחינתי לא כשרה" מילים שלה, אני לא אתווכח.

אז הנה בפניכן הממצאים- דיופים נטולי אכזריות, כשר בהשגחת הארנבנות הראשית: 
(השמות המדוייקים של המוצרים מצויינים בתמונות)

נתחיל עם לקים,  בקטגוריה הזאת הופתעתי מכמה שקל להפוך להיות נטולי אכזריות, ברצינות- הרבה יותר קשה למצוא מוצרים שנוסו על בעלי חיים!
קיבלו הכשר: chic הישראליים שסוגרים את הפער עם החברות הבינלאומיות מעונה לעונה, china glaze, ג'ייד (עם קולקציית חורף אליפות) Ciate ועוד.


אני בחרתי שלושה לקים שאני מאוד אוהבת של ORLY שהם כמובן קיבלו את חותמת ההכשר:






אנדרוג'יני מכיל גליטרים קטנים בכל מני צבעים, וגם גליטרים עגולים גדולים, גם הם צבעוניים, על בסיס לק שחור חום לא אטום. הגליטרים מתקבלים יחסית עדין בגוון מושחר, ורק כמה מטפסים מעל הגוון השחור ומתקבלים בכל צבעוניותם. חשבתי שזה יהיה לק סופר משוגע אבל באופן מפתיע הוא מאוזן להפליא ויכול לעטר את ציפורניי ביומיום בלי למשוך מבטים מיותרים (אבל עדיין מושך מבטים מחמיאים)
למרות שהוא יצא בקולקציה לפני שנתיים אפשר למצוא אותו בסופר פארם וגם חדש חדש באתר של גלאם גורו
השטיח האדום הוא הלק האדום האהוב עלי. אני לא אוהבת להיות ענוגה ונשית וקלאסית, ממש בורחת מזה כמו מאש. עד שהכרתי אותו נמנעתי מלקים אדומים, בגלל אובר-קלאסה וחוסר אמירה (עלי!! לא על אחרות) עד שראיתי אותו ניבט אלי ממדפי הסופר פארם. מדובר על לק אדום במרקם ג'לי ובתוכו גליטרים קטנים שכמעט ולא נראים לעין. השילוב הזה בין הג'ל החלקלק והמימי לגליטרים המחוספסים עושה אותו הלק האדום האהוב עלי. אין מה להגיד- אני פשוט בחורה חסרת עקרונות- לא אוהבת לקים אדומים אבל אם דחפתם שם קצת נצנצים קניתם אותי. מדובר על מינון מאוד מאוד נמוך של גליטרים ככה שגם חובבות הלקים האדומים הקלאסיים יתחברו אליו.
לא משנה כמה ניסיתי- אי אפשר לקלוט את המראה האמיתי שלו במצלמה.



sea gurl גם כן יצא לפני שנתיים אבל אפשר למצוא אותו באתר של גלאם גורו ובמדפי הסופר פארם. אוי כמה שאני אוהבת אותו! כסוף מטאלי כהה, ממש במראה של מתכת גסה. כאן הוא בלי שכבת טופ כי אני פשוט אוהבת איך שהוא נראה לבד- כמעט ולא מבריק אבל סופר מטאלי.


לכל הלקים של אורלי מברשת עגולה דקה ונוחה, הפורמולות שלהם טובות- המריחה אחידה מאוד, הלק עמיד, ומתייבש בזמן סביר גם בלי מייבש לק, לי מספיקות 2 שכבות כדי להגיע למראה בכל אחד מהתמונות למעלה. כמו שניתן לראות- ללק האדום זה לא הספיק לכיסוי מלא, אבל אין לי סבלנות ל3 שכבות.



שפתון אדום, מה לא אמרו אליו?! תראו, שפתונים אדומים קלאסיים יש לכל חברה, בכל הגימורים, ולכן ניסיתי ללכת על משהו פחות שגרתי.
למאק יש שפתון שאני נורא אוהבת- אדום חום מאוד כהה.
גם לניקס יש שפתון שאני מאוד אוהבת, אדום חום מאוד עמוק...
אם הייתן אומרות לי לפני שבועיים ששני השפתונים האלו פשוט מאוד זהים הייתי מגחגחת ומבטלת.
אבל, למראה ההפתעה זו האמת!
מאק, לצער כולנו, הפכו לאחרונה ללא כשרים. ניקס לעומת זאת כשרים גם כשרים וזולים בהרבה! איזה כיף, שני ארנבונים במכה אחת. (אני לא מכה ארנבונים, למען הסר ספק)

תוכנת העריכה מתנכלת לי

השפתון של ניקס יותר קרמי ומריח פחות טוב מזה של מאק, אבל זה כל ההבדל, ובשביל שלומם של בעלי החיים אני מוכנה לסבול את הריח




את המייקאפים שהשוותי אתן כבר מכירות מהבלוג כי אלו שני המייקאפים שאצלי בשימוש קבוע.
קולורסטיי של רבלון שלא קיבלו את חותמת ההכשר, לעומת 123 פרפקט של בורג'ואה שלא מתאכזרים בבעלי חיים.
שני המייקאפים מתאימים לעור מעורב עד שמן, שניהם בעלי גימור מאט, שניהם בעלי כיסוי בינוני שניתן לבניה (אם כי הבורז'ואה עם כיסוי מעט נמוך יותר) ושניהם אהוביי. אז אפשר להתמרח בלי להתפשר וגם בלי להתאכזר.
בורז'ואה, ביחד עם ג'ייד קרליין ולייף מרכיבים נבחרת נטולת אכזריות מצויינת למי שחשקה  נפשה בקניית איפור בפארמים השונים.



שני המוצרים הבאים הם לא דיופים, אבל הרשתי לעצמי להשוות בינהם כי שניהם משמשים אותי לאותה המטרה.
שני צלליות הקרם הבאות הן חומות בינוניות בגימור מאט והן משמשות אותי כבסיס לאיפור עיניים לבחורות כהות, או לבחורות בהירות (ולי! לי במיוחד) לאיפור עיניים מעושן טבעי בגוונים חומים.


הצללית של מאד מינרלז עולה פחות מחצי מהצללית של מאק וניתן להזמין אותה באתר שלהם , אפשר לראות שיש להם עוד המון צלליות קרם ואיליינר ג'ל שהם דיופים מושלמים למוצרים של מאק.
יש לי עוד צלליות קרם שלהם וגם איליינרים ואני חייבת לציין לטובה את האיכות והמבחר.
ואם כבר מדברים, יש לציין שאלו אותם המוצרים בדיוק שמוכרים באיל מקיאז' במחיר יותר מכפול ללא מבצעים. בקיצור מי שלא הכירה את האתר- זה הזמן.
הכמות בשני המוצרים היא אותה כמות (או כמעט אותה כמות.), ההבדל בגודל זה רק בגלל המיכל היוקרתי של מאק, שרובו זכוכית (גנבי מרחב אחסון שכמותם)


אגב, אני אישית אוהבת יותר את הצבע של טיפ טואופ, שיותר כהה וקר. אבל זה כבר עניין של העדפה אישית.


עוד שני מוצרים שהם לא דיופ אחד של השני אבל דומים הם פיצ'קין של מאק ולומינוס של מילני.
שני הסמקים קורליים אפרסקיים עם שימר זהוב. אצל מאק השימר יותר גס והגוון יותר כהה, בעוד מילאני עם שימר דק דק וכ"כ עשיר שהוא מבטל את הצורך בשימוש בהיילייטר. שניהם נורא יפים ומחמיאים אבל האמת היא שאני מעדיפה את של מילאני... איזה כיף, כי הוא גם נטול אכזריות וקיבל בשמחה את חותמת ההכשר
במילאני יש רק 4 גרם של סומק מעלף בעוד אצל מאק יש 6 גרם (גם כן של סומק מעלף, שלא תגידו שהבלוג שלי מוטה). זה לא נורא בהתחשב במחיר- מילאני עולה כ5 דולר.










שפתון סגול כהה וקר, מה צריך יותר מזה לחורף?! כמה הופתעתי שמצאתי את הדיופ הבא והמפתיע אצלי באוסף, בייחוד כי באריזה הם לא נראים זהים, אבל על השפתיים כמעט זהים, מלבד הגימור
השפתון של מאק מהקולקציה השחורה עתיקת היומין, והעתקו הכמעט מדוייק נח לו ברשת איל מקיאז', שבה אני מבקרת אחת לשנה ביום ההולדת שלי לבחור לי מתנה חינם עד 100 ש"ח.
גם כאן השפתון שידידותי לבע"ח זול מאחיו האכזרי, אם ניקח בחשבון את המבצעים הבלתי פוסקים של איל מקיאז'.
ההבדל היחיד כאן הוא במרקם- של מאק מאט ושל איל מקיאז' לא. שניהם אטומים ונהדרים.
משמאל מאק ומימין איל מקיאז'
 
סמקים קרמיים זו אחת ההמצאות הגאוניות- קלים להנחה, מיטשטשים מעולה, מתאימים לאיפור מהיר ובמידת הצורך לא דורשים שום מברשת. כאן יש לפחות 3 סיבות שונות לשמוח על הדיופ, מאיפה להתחיל?
בואו נתחיל בלי לערב את משגיחת הכשרות- ליליסנט של מאק, סומק קרמי אפרסקי נינוח ומשגע יצא לא מכבר מהליין, משמע- לא נמכר יותר. אני והשכן קרענו את בגדינו, לבשנו שקים וקוננו. כי אין על הסומק הזה, מושלם!!
אז זהו. שיש. חידה לי אליכן- מה יותר פגמנטי, עמיד וקרמי מסמקי הקרם של מאק? סמקי הקרם של ניקס. השובבים הזולים האלו שנמכרים בכל פינה באיביי ב6 דולר לוקחים בהליכה את הסמקים של מאק, ולמי יש דיופ לליליסנט? לניקס.
וכמו שכבר ציינתי- ניקס אינם מתאכזרים לבעלי חיים או לארנקי סטודנטים. win win מה שנקרא.


הדיופ שהאיר את לבבי האבל


בפוסט הראשון בבלוג צייצתי קלות בקשר לזוג ברונזרים, האחד יוקרתי והשני פחות.
מדובר על סטילה גוון 2 ועל לנקום בגוון סולאר. שניהם בעלי גוון מאוד ניטרלי ונוח להצללות ובעלי גימור מאט, יתאימו מאוד להצללות לגוון בהיר עד בינוני וכברונזר למראה שזוף לכל אחד שחפצה בשיזוף ניטרלי ומאט.
שניהם נהדרים, שניהם זהים לחלוטין בגוון, של לנקום קצת פחות פיגמנטי.


אי שם בפוסט הראשון הכרזתי שהנבחר שלי הוא לנקום, אז הרשו לי לשנות את דעתי- לנקום כמו רוב חברות ההיי אנד נמכרת בסין ולכן מנסה על בעלי חיים, סטילה לעומת זאת כשרה גם כשרה.



עוד דיופ מוצלח גם לארנק וגם לארנבונים הוא צללית מס' 33 של wow הישראלים. גם makeup land כתבה על הדיופ הזה.
מדובר על דיופ מוצלח מספיק לצללית star violet של מאק, אחת הצלליות האהובות עלי שחשבתי שאין לה תחליף בעולם כולו. אז מסתבר שיש. תשפטו אתן לפי הסווטצים, והס מהלזכיר את ההבדל במחיר (עשירית מחיר- כ100 מצלצלים לעומת 10. אופסי הזכרתי את המחיר)
הצללית של מאק עם יותר עומק, זה נכון, אבל הן מספיק דומות כדי שגם של וואו תספק את הסחורה, ובין כה וכה סטאר ויאולט היא לא מהצלליות שמחזיקות איפור שלם לבדן, אז את העומק אפשר להוסיף עם עוד צלליות או בסיס עם נוכחות.




תוכנת עריכה חינמית- דאמ יו!

למצוא פריימר כשר לעפעפיים היה קל כמעט כמו למצוא לקים כשרים, תזרקו אבן ורוב הסיכויים שתפגעו באחד ידידותי.
אורבן דיקיי בצד הלא כשר (בהכשר המחמיר של המפלצתולי שלי לפחות.) ובצד הכשר אפשר למצוא את עופרה וטו פייסד שמאוד דומים במרקם ובביצועים לאורבן דיקיי, וגם את פיקסי בעל הגוון המוזר שאני מוצאת אותו מאחד גוון על העפעף, ומרקמו יותר יבש מכל האחרים.
את עפרה אפשר לקנות בארץ ואת השתיים האחרים בחו"ל או באינטרנט.


אחרונים חביבים זו החבורה העליזה הזאת, צלליות דואו כרומיות שהן בניגוד לסטאר ויאולט מחזיקות לבד איפור ועוד איך.
מדובר על משפחה מרובת ילדים של צלליות עם בסיס חום וברק ירוק-כחול משתנה.
האופציה הידידותית היא הצללית של MUA שאפשר להזמין באתר שלהם תמורת 6 ש"ח.
מדובר על חלופה הולמת לCLUB של מאק שהתחמקה מהצילום וברחה לבית של אמא שלי, אבל קצת פחות מבריקה מהפיגמנטים של מאק (BLUE BROWN) ושל MUFE.


ניסיון לתפוס מכל הגוונים:



הפרוייקט החשוב הזה שם סוף סוף על פרק יומי את שאלת הניסויים בבעלי חיים בתחום הקוסמטיקה, לשמחתי הבלוג "אילץ" אותי לדעת מי ידידותי ומי לא. אין ספק שברגע שהמידע הזה נתפס לו בפינת המוח הוא יצייץ מדי פעם כשההתלבטות איזה מוצר לקנות עולה, ולכן אני אסיים במספר חברות רנדומליות ידידותיות ולא, סתם כדי שתדעו ואולי זה יעזור לכן להחליט מה לקנות בפעם הבאה שתנוח עליכן רוח השופינג

מלבד אלו שהזכרתי בפוסט גם רוב החברות שנמכרות בIHERB נטולות אכזריות, קוסטל סנס, קרמה, אלף, פראן מינרלז וגאיה הישראליות, ביוטיקאר, אילמסקה, אינגלוט שממש בושה שלא הצלחתי להכניס אותם לפוסט, סופט טאצ', סיגמא וריל טכניק בגזרת המברשות (שתיהן שולטות אצלי באוסף ומצויינות)

אכזריות: לא חסר לצערי, רוב האיפור היוקרתי, רוב החברות בפארמים. דיור, אסי, רבלון, מייבילין, לוראל, OPI, סמאשבוקס, בובי בראון...

מוזמנות להכנס לאיווינט של "יום חופש לארנבונים" בפייסבוק, שם תמצאו את כל הפוסטים עם עוד המון המלצות נטולות אכזריות, וגם לקבוצה "יפות ללא אכזריות" כדאי לעשות לייק, שם אפשר להתייעץ לגבי מוצרים ולשאול שאלות.
כמובן שאתן תמיד מוזמנות גם לשאול אותי =) 
באוסף האישי שלי יש עוד המון מוצרים נטולי אכזריות, אם הייתי מכניסה את כולם לפוסט הוא לא היה נגמר. הם ממש לא נופלים באיכותם ממוצרים שכן נוסו, אני לא אכנס לפוליטיקה אז רק אגיד שמוצרים ידידותיים זו הוכחה חיה שבתחום הקוסמטיקה אפשר גם בלי להתאכזר לבעלי חיים.  

עד לפעם הבאה- תמר

19 תגובות:

  1. דיופים טובים מצאת! יוזמה מבורכת וכיף שהשתתפנו בה :)

    השבמחק
  2. פוסט כיפי כרגיל והתמונה האחרונה ממש שעשעה אותי :)
    בביקור הקרוב בארץ הולכת לבדוק את הצללית של וואו..

    השבמחק
    תשובות
    1. תבדקי ותעמיסי בוואו, יש להם הרבה צלליות מוצלחות,

      מחק
  3. מהמם ביותר יקירה. אני אשמח לשמות ולמספרים של האודמים (גם האדומים וגם הסגולים). לגבי הצללית של וואו - היא גם אחת האהובות עליי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. השמות כתובים על התמונות עצמן.
      השפתון האדום של ניקס הוא snow white והסגול של איל מקיאז' הוא eggplant

      מחק
  4. פוסט מעולה!

    והצחקת אותי עם ה"ארנבנות הראשית":)

    השבמחק
    תשובות
    1. אל לך לצחוק על מוסד רם מעלה כמו הארנבנות הראשית, בושה וחרפה.
      תודה רבה =)

      מחק
  5. את הורסת!!@♥♡איזה כיף לקרוא אותך♥
    יעל

    השבמחק
  6. הרגת אותי עם הסנדוויץ... אני אכין להם עוגה!
    גם אני הופתעתי מעולם הלקים הכשר- ואני אוהבת את הגוונים שבחרת (יש לי אותם:))
    הצבעים של השפתונים שהצגת בפוסט אהובים עליי מאוד! וכך גם הצללית:)
    בארבע מילים- בא לי על הכל.

    השבמחק
    תשובות
    1. ת'שמעי כשאת אומרת "בא לי על הכל" זה בר ביצוע, בסך הכל הפוסט צנוע. לעומת זאת כשלי בא על כל מה שבפוסט שלך... זה כבר הרבה יותר מורכב לביצוע ;-)
      ואת יכולה להכין להם עוגה בכיף, אבל רק מי שמסיים את כל הסנדוויץ מקבל עוגה

      מחק
  7. כשר בהשגחת הארנבנות? הרגת אותי, קטלת אותי, זה ביטוי שאני לא אשכח עוד הרבה הרבה זמן.

    השבמחק
  8. אין אין עליך. קרועה על הפוסטים שלך ובלי לדעת הזמנתי את הצללית הזו של מואה איזה כיף לי. חוץ מזה עכשיו אני רוצה הכל. מעתיקה מחתולתי את הגרגרנות הבלתי נפסקת. אפשר גם סנדוויץ'????

    השבמחק
    תשובות
    1. מי יודע יותר טוב מאיתנו שגרגרנות זה לא לחתולים בלבד? ובטח שאפשר סנדוויץ', יש אפילו עוגה כמה תגובות למעלה =)

      מחק
  9. איזה פוסט חמוד, ממש נהניתי לקרוא :) חוצמזה שתמיד כיף למצוא דיופים זולים וטובים למוצרים נחשקים ויקרים

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה =) אין ספק שדיופים זולים זו הנאה צרופה

      מחק
  10. אחלה פוסט. בעבר הייתי הכי מחמירה שיש מאז שכל הבלגן עם המכירות לסין התחילפשוט פרשתי..
    מסיבותי שלי בחרתי להתעלם מהיוזמה הזו גם אן היא ברוכה בהחלט.
    חייבת להעיר לגבי רבלון שעד כמה שאני ידעת הם לא ברשימה השחורה!!
    ולגבי אורבן דיקיי הם היוברשימה השחורה כי חשבו למכור לסין ואז חזרו בעצמם. בין לבין לוריאל רצתה לקנות אותם. אם אכן הם נקנו הם ברשימה השחורה אבל אם לא - הם עדיין כשרים.
    את השפתון המאטין של מאק מהקולקציה השחרה רכשתי ומאז הוא יתום. איכשהו הגוונים האלה תמיד יוצאים לא אחידים על השפתיים וזה נורא מעצבן אותי.. הוא מחפש בית כבר מאתיים שנה ולא מפתיע אותי שהוא לא מוצא.. פשוט מרגיש לי שפתון לא שמיש..

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...