5 באוגוסט 2014

גילויי אהבה של פרחה, למיקום גאוגרפי וגם לקרם

כמעט כל הבלוגריות הארצישראליות המצויות שתקו קצת בעקבות המצב הביטחוני ועכשיו הן מתחילות שוב לצוץ אט אט.. החלטתי לנצל את המומנטום הנדיר ולצוץ גם אני, בתקווה שפרחולות כמוכן לא תשמנה לב לפרטים קטנים כמו הפרט הלא חשוב שפרחולתכן הנאמנה שתקה זמן רב לפני המבצע.

ועכשיו קצת על 2 אהבות חדשות ומפתיעות. האחת גאוגרפית והשניה טיפוחית:

יש לי קראש חדש
קראש חדש ומפתיע בהתייחס לאיך שלכלכתי על הים בלי בושה לא מזמן:
נדלקתי על מפרץ אילת, ובהעדר אופציית סיני- נדלקתי על אילת.
אילת-מוסיקה-מחורבנת-ב95%-מהחופים.
אילת-איכ-יש-פה-כ"כ-הרבה-ערסים-אבל-למה-אף-אחד-מהם-לא-מתחיל-איתי-לעזאזל
אילת-העלנו-את-המחירים-ב30%-לכבוד-זה-שאין-מע"מ
אילת-חחח-הגעת-עד-פה-אבל-את-לא-עוברת-את-הגבול-לסיני
אילת-מה-את-בוכה-על-40-מעלות-בצל-תגידי-תודה-שלא-48
אילת-חופשה-שלושה-ימים-אבל-יומיים-מתוכם-נסיעה
אילת-עד-לפני-כמה-שנים-העיר-המגעילה-בתבל-בעיני.
אילת.

כמו שמשתמע מהשמות הרבים שנתתי לעיר הדרומית בארץ, האהבה הזאת הפתיעה אותי כמעט כמו אהבתי לעמבה (כן, עמבה-זה-כתום-זרחני-ומתאדה-לך-דרך-העור-גם-יומיים-אחרי-עמבה), ולכן החלטתי לעשות תרגיל עם עצמי ולמצוא היגיון באהבה החדשה.

5 סיבות לאהוב את אילת:

  1. בגלל שמוקדם בבוקר בחוף הצפוני AKA "הטיילת" אפשר להנות מזה:
    התמונה נלקחה מגוגל אול מייטי

    לפני שמתחילים להשמיע כזה זה בכל פינה:



    מזרון ים. אקססורי חובה למדרימים. הדעה שלי מאוד מוקצית בקרב חבריי שרובם צוללנים שלא רואים סיבה לבזבז זמן על פני המים וכולם שומרים נפשם מן החוף הצפוני והטיילת.
    אז חברים- אל תפסלו לפני שתנסו! זה השילוב הזה של תנועת הגלים המרגיעה ביחד עם העובדה המיסטית שכולן נראות פצצה כשהן על מזרון ים.
  2. בגלל שאם מכניסים את הראש למים מגיעים לשם:
    תמונה מכאן
     ושם אף פעם לא משעמם. קחו במתנה שיר נדוש מלא בחדוות שוניות שיהיה פיצוי הולם על השיר הקודם:

  3. בגלל שבשורת הטבעונות סופסוף הגיעה גם לאילת. הללויה, יש איפה לאכול!
  4. בגלל שזו עיר מקלט עם הרבה פנים המלאה ב"פליטים ישראלים" שלכל אחד מהם סיבה אחרת בגללה ברח לאילת, או משהו אחר שבגללו הוא אוהב את אילת. אם לא הייתי פלצנית הייתי אומרת פשוט שיש שם אחלה אנשים.
  5. בגלל מה שאין בחופי הים שם: חול, לחות, מטקות. השילוש הים תיכוני שגם השטן לא היה מצליח לחשוב על משהו נוראי ממנו

ברגע שיצאתי מהמבחן האחרון שלי מצאתי את עצמי שוב באילת, לא מפתיע בכלל שכן בשנה האחרונה הייתי שם בממוצע אחת לחודש. מה שכן מפתיע זה התגלית החדשה בתחום מקדמי ההגנה שהתגלגלה לידי בטעות עם הגיעי לאילת (אוי, מה זה עושה בעגלה?! באתי לקנות חסה בכלל).
מקדמי הגנה הם האובססיה הגדולה ביותר שלי. מאובחן ומטופל, לא לדאוג. חשבתי שכבר לא אתקל במשהו שיפיל אותי מהרגליים.
אז חשבתי. ונפלתי מהרגליים כמו גדולה כשניסיתי את מקדם ההגנה החדש לפנים של skin gard careline ששמו בישראל invisible  בעקבות ההמלצה של מרינה.

סיבות לאהוב את מקדם ההגנה החדש של קרליין invisible

5 סיבות לאהוב את skin gard- invisible:

  1. בגלל שזה מקדם ההגנה (30 SPF, עמיד במים) היחיד שניסיתי שבאמת לא מבריק. גם לא אחרי שעות. וניסיתי הרבה מקדמי הגנה בחיי ברוך השם..
  2. בגלל המרקם הסיליקוני שלו שאינו מורגש כלל על העור ונטול צבע לחלוטין (קרי-שקוף לחלוטין)

    מקדם הגנה שקוף, סיליקוני ובאמא'שלי לא שומני!
  3. בגלל שהוא עובד מצויין כבסיס לאיפור
  4. בגלל שהוא עולה גרושים לעומת מקדמי הגנה יעודיים לפנים (אני קניתי ב39 ש"ח לכמות נאה של 60 מ"ל)
  5. בגלל שהוא של קרליין- גם ישראלי וגם נטול אכזריות לבעלי חיים
אני וinvisible צמודים כבר שבועיים, רוב הזמן משכשכים במי המפרץ יחדיו. שבועיים ומצאתי רק חסרון אחד קטן: הבחורצ'יק אינו מבושם ולכן יש לו רמז עדין לריח של קרם הגנה קלאסי. שלא תגידו שלא אמרתי.


עד הפעם הבאה
חפשו אותי מתחרדנת באילת-
תמר

9 תגובות:

  1. גם אני אוהבת אותו!!! טוב שחזרת

    השבמחק
  2. איזה כיף לראות שעוד אנשים אוהבים את אילת כמוני! פשוט צריך ללמוד להתעלם ממה שלא בא טוב ולאהוב את מה שכן!
    בנסיעה האחרונה לשם קניתי את הקרם של קרליין והוא אכן מעולה, נעים לשימוש ועושה את העבודה!! משום מה נראה שאני היחידה שלא מרגישה בריח שלו, שזה מוזר כי אני ניג׳ס היסטרי בענייני ריחות :). טוב שחזרת מותק!

    השבמחק
  3. לא חושבת שאי פעם הגבתי כאן, ובאופן כללי אני לא מגיבה יותר מדי בבלוגים, אבל אני מתה על ההתנסחויות המשעשעות שלך! תמשיכי לכתוב פוסטים כמו זה, שמעלים חיוך :) ותודה על ההמלצה, נראה לי שעכשיו כבר אין מנוס מלרכוש אותו... רציתי לשאול איפה רכשת במחיר הזה, אבל בטח תגידי באילת P:

    השבמחק
  4. אני אוהבת את אילת וגם אותך.

    השבמחק
  5. אילת פחות עושה לי את זה, אבל אני צריכה להתחיל לצלול ואולי אשנה את דעתי.
    ברוכה השבה!

    השבמחק
  6. יההה פוסט!
    1.באמת שנראה לי שאחרי כל הביקורות, אני אפקיר את גופי למדע, אתרום קצת לתעשיית היופי הישראלית ואקנה את הקרם הגנה של קרליין!גם בעל גימור מת וגם סיליקוני?!קונה!!
    2.טוב שחזרת
    3.לא בטוחה אם את מודעת לזה, אבל את הביבי של מישה יש גם בגוון מס.13, והוא נראה בהיר למדי, הסווצ'ים מבטיחים.

    השבמחק
  7. אילת זו עיר שאני מאוד אוהבת מקום מושלם למצוא ולהחזיר אהבה, צריך להגיע מדי לאתר הנופש הזה, כדי להינות מיופיה של העיר. לא חייבים להגיע דווקא בקיץ כשכל הילדים יש עוד עונות בשנה והיא מופלאה.

    השבמחק
  8. איזה יופי של אילת! אני מקפידה אחרי מקלחת שהייתי בים למרוח קרם קוסמטיקה טבעית כי הקרם הגנה אוטם את העור ומייבש..

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...