24 בינואר 2013

פלטה פושרת ומסקרה לוהטת באיפור היום

זהו יום עצוב גבירותיי, אם עד עכשיו היה לי תירוץ למה אני לא חורשת כימיה אורגנית ומשוואות דיפרנציאליות- עכשיו כבר אין לי. התחילה חופשת הסימסטר, ותאמינו לי שאין הקשר מטעה יותר בשביל המילה חופש, אולי רק חופשת לידה,
כי כל קשר בין מה שהולך לקרות החודש לבין חופש הוא מקרי בהחלט.

אבל אני בחורה אחראית אנוכי, וכבר הכנתי כמה אטרקציות בבלוג לזמנים קשים שכאלו, למשל הפקה הורסת עם בלוג שכן, הבלוג של השפנפנה. ואם לא ראיתן את הטיזר בדף פייסבוק של הבלוג תתביישו לכן ותעשו לייק לדף מיד!
אני מאוד אוהבת פלטות שאפשר לשלוף אותן מהמגירה ולהרכיב איתן איפור שלם. נדירות הפעמים שאני משלבת צללית אחת מפלטה באיפור של צלליות בודדות, ועוד יותר נדיר שאשלב שתי פלטות באיפור אחד. אולי זה עצלנות, אולי זה עניין של מה שרחוק מהעין רחוק גם מהיד. 
בגלל זה חשוב לי שפלטות, קטנות ככל שיהיו, יהיו שלמות ויעמדו בפני עצמן. זו אחת מהסיבות שנטשתי כ"כ מהר את הפלטה של MUA.



קיטי מזכירה לנו מה עלול לקרות עם השלטון הלא נכון
באיפור הזה השתמשתי ב too faced glamour to go dream edition palette. הפלטה כוללת 8 צלליות, גלוס ושני סומק וברונזר, והיא בהחלט עומדת בדרישות שיש לי מפלטות שהזכרתי למעלה, אפשר ליצור איתה ורק איתה מראה שלם.

למטה-עם פלאש, למעלה- בלי

הפלטה הזאת בעלת הרכב מוצרים נהדר ליצירת מראה יומיומי ומהיר, יש שתי צלליות במרקם כמעט מטאלי, יפהפיות ופגמנטיות, מעניין אם תזהו על אלו צלליות אני מדברת לפי הסווטשים..?


מימין לשמאל- חוץ טבעי, חוץ פלאש, בתאורה ביתית
מדובר בשתי הימניות בצילום של הפלטות, והסווטשים התחתונים מבין הצלליות- האחת ורוד עתיק והשניה סגול חום מיוחד ביותר, אבל עדיין עדין ויומיומי.
עוד נקודת זכות גדולה בפלטה הזו היא הצללית החומה- צללית מאט, עם פיגמנט שלא חלמתי למצוא בה. אחת מהחומות האהובות עלי. מעולה לתיחום במראה יותר רך ופחות מועד לפורענות מאיליינר, תיחום תחתון, ואפילו כדי לתת עומק בשקע כי אפילו שהיא מאוד כהה היא מטשטשת באופן מושלם ובלי מאמץ.
החלק הפושר בפלטה הם צלליות טובות אבל קצת חסרות מעוף: אחת סגולה עם שימר טורקיזי (כבר כתבתי על אחת דומה, מוזמנות להציץ), שחורה עם שימר כסוף, כסופה שימרית.
לקטגוריה הפושרת אפשר בהחלט להכניס גם את הסומק, הברונזר והגלוס. הם חביבים. ניטרלים ומתאימים לכל איפור, אבל לא מעבר. הסומק לא רווי בפיגמנט מה שמונע תאונות מיותרות כשאין זמן לכאלו, הברונזר מתהדר בשימר זהוב ומחמיא (וזה גם המגרעה שלו מבחינתי, כי הוא לא יכול לשמש להצללות), והגלוס ורוד סגלגל ומאוד עמיד (ביחס לגלוס, כן?)
חדות האבחנה ישאלו "אז מה עם הצלליות הבהירות"?? אז כדאי שלא תשאלו. הצלליות הבהירות הן הנפילה של הפלטה הזאת, שניהם בעלות מרקם לא ברור, הנחה מאוד שקופה ושימר גס למדי שלא מתקבל מחמיא. לא חבל טו פייסד?!

חוץ משימוש בפלטה לעיניים, ללחיים ולשפתיים תמצאו באיפור הזה גם תיחום עליון עם איליינר, כי לא תמיד חייבים כנף עד הגבה, ו... תאמינו או לא- מסקרה חדשה!
שימו לב למכסה החלופי בצד שמאל... מתי בישראל??

אני מאוד נאמנה למסקרות שלי ולכן זה הישג גדול למסקרה "אורחת" אם אני משתמשת בה יותר מפעמיים בחייה. זאת בהחלט עברה את הפעמיים.
מדובר על lash blast lolume של cover girl. מסקרה מעולה, אבל לא דרמטית כמו שחשבתי שהיא תהיה. בהחלט נותנת נפח ולא מדביקה את הריסים לגושים כמו שמסקרות שמתיימרות להוסיף נפח עושות לפעמים. נצפתה התפוררות קלה שבקלות במהלך היום, אבל הצלחתי להעלים עין מהעובדה הזאת בגלל שאני נורא אוהבת את הביצועים.
עוד חסרון של המסקרה הזו הוא הריח, איך לומר..? לא מהניחוחות שמסבירים פנים בבוקר, או בכל שעה אחרת. כנראה שבריח רואים את ההבדל בין מוצר יקר וזול. ואם כבר הזכרנו מחיר- אפשר למצוא אותה באיביי ב10$ פלוס מינוס כולל משלוחה.
שימו לב איזה תענוג לראות איך המסקרה ארוזה: לא צילמתי אבל היא ארוזה בקרטון א-לה מברשת שיניים, וכשמרת גברת באה לדראג סטור היא יכולה לראות את המברשת של המסקרה ולא כמו אצלנו שאפשר רק לנחש מה טמון עמוק בתוך המיכל.

את ההצללות שלא כהרגלי עשיתי בצורה רטובה. מה זה אומר? פשוט מאוד... לוקחים את הברונזר האהוב והיקר ביותר באוסף ושופכים עליו חצי כוס מים. סתם. לא באמת. אל תנסו את זה בבית!!! בסך הכל מדובר על משחק הצללות עם מייקאפ קצת יותר כהה מגוון העור הרגיל. כדי לחדד- לא הגוון הכי כהה בסקאלה אלא רק בטון או שניים כהה מהגוון של העור. את המייקאפ הכהה יותר מניחים קצת מתחת לעצמות הלחיים ובקו השיער במצח.

הנבחרת היומית

העיגלת וגם עיבית?! מסקרת אשכולות
נדחפתי לתמונה, בעצם רציתי להשוויץ בעינית החתיכית


זאת התוצאה- איפור יומיומי אך מוקפד, בדיוק כמו שאני אוהבת אותו.
שפכו הגיגים על פלטות, אוהבות אותן? מעדיפות להרכיב פלטות בעצמכן? ואם כבר יצא לכן להתאפר באחת כזאת האם אתן משלבות איתה גם מוצרים אחרים?

עד כאן-תמר

30 תגובות:

  1. מראה מקסים! הכל משתלב בצורה נהדרת ביחד, סנכרון הגוונים יצא נהדר...וכמו תמיד האיפורים שלך מוצלחים ביותר :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יפיופה, אבל אל תתני לי את הקרדיט אחרי הכל זה היתרון בלהתאפר מפלטה אחת- שילוב הגוונים יוצא מתאים בדרך פלא ;-)

      מחק
  2. הצלחתי לשכוח לשנייה שאני אמורה גם לשבת ולחרוש ;)

    נכנסתי לפוסט כדי לגלות על מסקרה חדשה ומדהימה, אבל את הקאבר גירל אני כבר מכירה :) והיא אכן מדהימה [ואני עדיין מחפשת אחרי המסקרה המושלמת]

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח 'צטערת על האכזבה, הצלחתי להערים עליך.
      וכן, אנחנו לא באמת כאן, אנחנו בעצם עמוק בלימודים (איפה ה|יעני| כשצריך אותו?!)

      מחק
  3. ממש אהבתי את הפוסט, והמראה יפייפה!!

    השבמחק
  4. מהממממת כהרגלך!!בידיוק פתחתי עכשיו את ה lash blast שלי ואני סופר מרוצב ממנה ובתור בונוס היא גם מריחה סבבה!
    שתהיה לך חופשה חופשתית ביותר <3 יעל

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, את בעצמך מהממת (לא. באמת. מעלפת!)
      גם אני רוצה מסקרה שמריחה סבבה, אוף.. אבל היא לגמרי חדשה, למה ככה להסריח על ההתחלה?!

      מחק
  5. Enter my MAC giveaway now
    www.therainstreet.blogspot.com

    השבמחק
    תשובות
    1. שניה לפני שמחקתי כספאם הלכתי להציץ,
      הבחורה מגרילה שפתון רובי וו של מאק אם מישהי רוצה

      מחק
    2. אבל היא הספימה גם אותי וזה קצת מרגיז.

      מחק
  6. אני איתך בבריחה מהלמידה... גם אני אמורה ללמוד אבל מעדיפה אממ לקחת אצת ציאניד במקום?..
    אינווי- הפלטות של טו פייסד תמיד נראות לי כמושלמות ותמיד אני קוראת שהן לא להיט.
    המסקרה בווישליסט שלי המון זמן, אבל אני חייבת לחסל את המסקרות שיש לי קודם.

    השבמחק
    תשובות
    1. תמיד אפשר לפרוש מהלימודים ולפתוח קיוסק ;-)
      הפלטות של טו פייסד נראות ממש חמוד ובתכלס מוצרי החברה טובים וזו כן חברה איכותית. תמוה ביותר שהפלטות שלהם כ"כ בינוניות.
      תהליך חיסול מסקרות אחד הדברים המייאשים (ולו רק בגלל שתמיד נוספות חדשות בדרך פלא אפילו שנשבענו לא לקנות עוד) אז בהצלחה.

      מחק
  7. אחלה פוסט :-) ממש אהבתי את האיפור ואני גם מחובבות המסקרות של cover girl, הן באמת מפתיעות לטובה.

    השבמחק
  8. איפור יפה ומאוד מחמיא לך. יש לי את המסקרה הזו וגם אני מאוד אוהבת אותה ליום יום ועם יותר שכבות גם לערב.
    קניתי אותה בגרסא העמידה, אז לארועים וכשרוצים יותר דרמה אני מניחה אותה על הריסים ולפני שהיא מספיקה להתייבש מניחה מעליה את קולוסאל של מייבלין, השילוב הזה יוצר מראה יפה ועמיד.
    הרגשת שהיא קצת מעגלת את הריסים או שזה ככה רק אצלי?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה =)
      את משקיעה מאוד במריחת המסקרה, אני לא חושבת שאי פעם עשיתי שילובים, אולי כדאי להתחיל אם את אומרת ששילוב לפעמים טוב מכל אחת בנפרד, יש בזה הגיון- לכל מסקרה מס' תכונות מוגבל כשהיא לבד.
      לשאלתך- כן, הרגשתי שהמסקרה מעגלת ואפילו הזכרתי את זה מתחת לאחת התמונות בקטנה. למה רק בקטנה? כי התברכתי בריסים ארוכים, צפופים ומעוגלים... אז לפעמים כשהאפקט לא דרמטי אני לא יודעת אם זו המסקרה או פשוט הריסים שלי.

      מחק
    2. האמת שאין לי כל כך ברירה, העיניים שלי שקועות ולכן ללכת בלי מסקרה זה "יהרג ובל יעבור" אם אני רוצה להראות כמו בן אדם :)
      והאמת שזה השילוב היחיד שניסיתי, אבל אני בהחלט צריכה לנסות עוד. יש לי כרגע 4 או 5 מסקרות פתוחות (למה??!) ועוד שתיים ממתינות לתורן, אולי ככה הפתוחות יגמרו מהר יותר..
      ואני שמחה לשמוע שאני לא היחידה עם עניין העיגול, למרות שהקטע הזה קצת מדאיג אותי, מה בדיוק יש בה מבחינה כימית שגורם לעיגול הריסים...

      מחק
  9. חחח מעולה העינית! אני מהאייפד וגם לוקה בעיוורון קל אחרי שעות של למידת חשבונאות(כן, גם אני בקלחת) זה היה נראה לי כמו משהו בשיער שלך שהוספת בפוטושופ

    השבמחק
    תשובות
    1. בנתיים כל מי שנתקלתי בו במרחב האינטרנטי האיפורי הזה לומד דברים קשים שלא מקבלים מהם אף פעם נחת... איפה הקוראות שלומדות פילוסופיה?? ספרות אנגלית? עיצוב??

      מחק
  10. טוב כבר אמרתי עם עיניים כאלה מה הסיכוי שמשהו לא יראה טוב?
    אגב לידיעה... חופשת לידה זה לא בדיוק רגל על רגל...

    השבמחק
    תשובות
    1. אויש מתוקה =)
      חופשת סימסטר או חופשת לידה, מה שבה קודם, מסמל את קץ החופשות שהן באמת חופש. זהו, עד הפנסיה... אני מתעייפת רק מלחשוב על זה.

      מחק
  11. אוהבת את זה, ואת השיער הגולש. ובעיקר אוהבת את העובדה שאת עדיין, כהרגלך, נראית טבעית ויפה.

    השבמחק
  12. איפור מקסים ועדין, והפלטה באמת פושרת וחבל..
    לגבי המסקרה - נדמה שזה מוצר יחיד של קאבר גירל שמקבל במה ברשת D:

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה,
      ת'שמעי, עם חברה זולה אני אסתפק גם במוצר אחד מעולה =) כמובן שעדיף יותר, אבל אסתפק במסקרה בנתיים.

      מחק
    2. האמת שראיתי אצל אמילי ב Emily Ewards האחרון שהיא משבחת את הקונסילר סטיק שלהם (Cover Girl & Olay Concealer Balm and Pixi Correction Concentrate in Brightening Peach) אז אולי יש כוכב עולה נוסף :)

      מחק
  13. מראה מקסים ומחמיא לך מאוד, אהבתי :)
    גם אני מחובבות ההצללות הרטובות, אם עושים אותן נכון הן נותנות טאצ' מהמם יותר מהיבשות, ולא הכרתי את המסקרה של cover girl, אשתדל לבדוק אותה בהקדם.
    אישית אני ממכורות הפלטות בכל הגדלים, הסוגים והצבעים, ומסכימה איתך שחשוב שהן תהיינה שלמות ובפני עצמן - עניין של פרקטיות מקסימלית!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה =) הצללות רטובות יכולות להראות הרבה יותר חלק מהפנים, יותר טבעיות ומדוייקות, ועוד לא אמרנו מילה על העמידות שהיא הרבה יותר גבוהה כמובן,
      אבל עדיין לרוב אני משתמשת במוצרים יבשים. אולי בגלל ההרגל.
      פלטות זאת התמכרות קשה, אין ספק. גם אני מהמכורות.

      מחק
  14. אהבתי את המראה הסופי, אבל עם הביקורת על הפלטה (פושרת למדי..) לא הבנתי למה היא בעצם עדיפה אם בכלל על הפלטה של מואה? בכלל, לא עדיף לבנות פלטה משלך במקום לנסות למצוא אחת שתשלב את מה שאת מחפשת?
    אני שונאת פלטות כי ברור לי שגם אם חצי מהצבעים יהיו בדיוק מה שרציתי, החצי השני ממש לא יהיה.. כשאני מסתכלת על שתי פלטות קטנות שיש לי של אורבן דיקיי זה בדיוק המצב.. עכשיו כשהן כבר מדופטות, אני חושבת שאוותר על חצי מהן...

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...