13 בינואר 2014

פוסט שכולו אכזבה

חודשיים בלי פוסט. נשבעת לכן שאני יכולה להסביר!!
אבל למה בעצם להסביר?! כזאת אני, מאכזבת קוראות. אם אתן אוהבות אותי ועוקבות אחרי כדאי שתפנימו את זה, ויפה שעה אחת קודם כי כל שעה שעוברת הגילוי הופך יותר כואב. 

וכדי לשכנע אתכן שאני נוראית החלטתי לרכז בפוסט אחד את כל הבטחות השווא שהבטחתי לכן, כל הציפיות שבניתי שלא התממשו, וכל הפעמים שזילזלתי בכן.. 
אז מי שרוצה להישאר בהכחשה שאני לא בלוגרית-מכה מוזמנת לצאת מהפוסט, וכל מי שממשיכה איתי- אל תדאגנה, בסוף אתנצל כמצופה מאנשים נוראיים מסוגי.

לאורך התקופה שלנו ביחד הבטחתי לסקור הרבה מוצרים, אחוז מאוד קטן מאותם המוצרים הוזכרו שוב על דפי הבלוג, בתקווה לא להזכיר למישהי שמתישהו פעם היא חיכתה לסקירה. 
כשסקרתי את מוצרי השפתיים של ניקס הבטחתי לדגום את הגלוס סטיין החדשים של החברה... בואו רק נגיד שכבר אי אפשר ממש לצמד אותם לשם התואר "חדשים". סליחה. 
ברשומה הראשונה שלי עם איפור היום, חוץ ממבט מת בעיניים הבטחתי גם לסקור הזמנה ממאד מינרלז. וול... גם אני עדיין מחכה לסקירה הזאת. אני ממש רוצה לכתוב אותה. באמת. 
הציור השבועי לילד: בלוגרית חצופה כתבה 2 רשומות על מוצרים שסיימה (חלק ראשון וחלק שני), עזרו לקוראת המאוכזבת למצוא 2 מוצרים שמצולמים בתמונה אבל לא הוזכרו באף אחד מהרשומות
ציטוט נאמן למקור מרשומה בה סיפרתי מה לקחתי איתי לאילת: "כשזה מגיע לאיפור עמיד כל כך צריך מסיר איפור שלא עושה פאדיחות ולכן בלי היסוס לקחתי איתי את מסיר האיפור הדו שכבתי של ג'יג'י שקיבלתי להתנסות מהחברה. סקירה יותר רחבה תגיע בהמשך אז בלי ספויילרים.". מכירות את זה שסדרה יורדת אחרי העונה הראשונה ואתן בחיים לא תדעו מה המשך העלילה..? אז כזה (מסיר האיפור מצוין, אגב.)

אבל אין ספק שריכוז ההבטחות הכוזבות הגדול ביותר שלי דווקא נמצא בדף הפייסבוק של הבלוג:

הבטחתי סרטון הדרכה על האיפור הזה:

עדיין מחכות לסרטון?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...