31 באוקטובר 2013

זה חי!!! וזה כותב על מוצרי איפור לעיניים שהוא אהב לאחרונה

OMG it's alive!!!
אני מאמינה שזה מה שכולכן אמרתן כשראיתן את הבלתי יאומן- פוסט חדש.
עקב ריבוי המטלות שלי בתקופת הלימודים משולב עם חלוקת הקשב הגרועה שלי והצורך לחפור עוד ועוד ועוד... קרה ולא פרסמתי בבלוג הרבה זמן.

המסקנה המתבקשת היתה יחידה- או שאמשיך להגסיס את הפינה שלי ברשת לאט לאט או שאני חייבת ללמוד לכתוב רשומות יותר קצרות וקלילות.
אז ברוכות הבאות לנסיון הראשון- צ'ק צ'ק one two מתחילים:

זה לא המבט חודר, זה האיפור

זה איפור עיניים, בטח זיהיתן בעצמכן. המוצרים בהם השתמשתי אהובים עלי ולכן מלבד להתאפר איתם גם אספר לכן מה הם ומה הם עשו שככה הם זכו באהבתי:

10 באוקטובר 2013

"כמה זה בפגישות של פסיכולוג?"

אני ואחותי, אנחנו קצת העתק אחת של השניה, חוץ מתחום אחד:
אם תביאו לי ולה תקציב מוגבל היא תחזור עם משהו אחד יקר וממתותג ואני לעומת זאת אחזור עם שקיות של עודפים, חברות עלומות ובעיקר קניות מחושבות מהאינטרנט.
אבל מדי פעם גם פרחולתכם רוצה משהו יקר, אבל הווו ילדת השואה שבי מרעיפה עלי יסורי מצפון כאילו היו קליפות תפוחי אדמה (כלומר בשפע).

היום כשנכנסתי לחנות מסויימת ורציתי מגפיים מסוימות (כבר אמרתי שאופנת חורף 2014 קוראת לי buy me) שעלו יותר ממה שסטודנטית נטולת עבודה לכמה שנים הבאות יכולה להרשות לעצמה ישר התקשרתי לאחותי בידיעה שהיא תדע איך לשכנע אותי,
ואכן- היא שלפה את התותחים הכי כבדים שיש במשפחה שלנו ואתן הראשונות שעומדות לשמוע עליה חוץ מאישתי האפלטונית:
אז התקשרתי אליה, נקבתי במחיר והיא ענתה לי "נו, כמה פגישות של פסיכולוג זה, 3? 2 כשזה אחד ממש נחשב בת"א??? ואת לא הולכת לפסיכולוג אז בקיצור- תתחדשי"

מה פרוייד היה אומר על זה?! וכמה פגישות איתו שווה המעיל שלא קניתי?? 

6 באוקטובר 2013

smells like teen spirit- מדריך לאיפור בהשראת טרנד הגראנג'

עד לפני חודשיים לאהוב גראנג' היה סוג של אוף-מיינסטרים, האמת היא שאי שם בשנות התשעים בסיאטל גרנג' היה הכי רחוק מהשוליים, זה היה סוג של פופ, והיום סופסוף אחרי 2 עשורים המילה גרנג' סופסוף חוזרת לאור הזרקורים והפעם זנחו את המוסיקה ולקחו רק את הסטייל, ובעיני- טוב שכך (מי אמר מטאליסטית מתנשאת ולא קיבל?!)

מטאליסטית מתנשאת או פרחה בהחבא- תמיד נאמנה לאופנת הגראנג'

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...